Oferty
Staż | Client Service | GONG
Nowa

Staż | Client Service | GONG

Warszawa
4 700 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Praktyka/Staż
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język angielski

Opis stanowiska

Program Kariera Polskiej Rady Biznesu to największy niezależny program płatnych staży studenckich w Polsce, który jest organizowany już od 22 lat. W tym roku pracodawcy w ramach Programu Kariera oferują blisko 115 staży w kilkunastu branżach.

 

Program Kariera zaprasza na staż:

 GONG - Client Service - Staż w dziale obsługi klienta




POŻĄDANE CECHY KANDYDATA/KANDYDATKI TO:

  • otwartość na pracę w środowisku międzynarodowym, współpraca z dużymi klientami korporacyjnymi,
  • dobre umiejętności komunikacyjne,
  • umiejętność delegowania i ustalania priorytetów zadań,
  • umiejętność samodzielnej i systematycznej organizacji pracy,
  • pasja i zaangażowanie w realizowane projekty oraz odpowiedzialność w każdym aspekcie swojej pracy,
  • chęć rozwoju i łatwość w zdobywaniu nowej wiedzy i umiejętności,
  • zaradność i umiejętność działania pod presją czasu,
  • umiejętność zapobiegania i rozwiązywania konfliktów.

 

CEL/PROGRAM STAŻU:

1. Zrozumienie podstawowych procesów firmy:

– Zapoznanie się z ofertą produktową/usługową firmy.

– Przyswojenie procedur obsługi klienta.

2. Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych:

– Ćwiczenie skutecznej komunikacji z klientami poprzez różne kanały

3. Wsparcie zespołu Client Service:

– Pomoc w codziennych zadaniach związanych z obsługą klienta.

– Udział w prowadzeniu dokumentacji i odpowiadaniu na zapytania klientów.

4. Rozwiązywanie problemów:

– Identyfikacja i zgłaszanie powtarzających się problemów oraz sugerowanie możliwych rozwiązań.

– Uczestniczenie w analizie przypadków trudnych klientów i proponowanie strategii ich obsługi.

5. Analiza doświadczenia klienta:

– Zbieranie opinii klientów i przygotowywanie raportów na temat ich satysfakcji.

– Sugestie udoskonaleń procesów obsługi klienta na podstawie zebranych danych.

6. Znajomość narzędzi i technologii:

– Nauka obsługi systemów i narzędzi wykorzystywanych w dziale Client Service.

– Uczestniczenie w szkoleniach z zakresu nowych technologii wspierających obsługę klienta.

7. Rozwijanie umiejętności pracy zespołowej:

– Współpraca z innymi działami, takimi jak sprzedaż czy marketing, w celu zapewnienia spójnej obsługi klienta.

– Udział w spotkaniach zespołowych i projektach międzydziałowych.

 

ZADANIA STAŻYSTY/STAŻYSTKI:

  • Realizacja jednowątkowych projektów marketingowych.
  • Współpraca z domem mediowym i wydawcami.
  • Efektywne prowadzenie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych (agendy, notki).
  • Prezentacja i obrona budżetu wraz z uzasadnieniem.
  • Analiza i synteza harmonogramów od dostawców wewnętrznych i zewnętrznych w ramach prowadzonych projektów.
  • Przygotowanie kosztorysów ofertowych / produkcyjnych.
  • Bieżąca współpraca z działem zakupów klienta i księgowością Agencji (PO, zlecenia faktur przychodowych, weryfikacja faktur kosztowych).
  • Przygotowanie raportów i statusów.
  • Realizacja założonych celów kompetencyjnych.


4 700 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim

Nowa
Manpower
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
customer service
branża IT
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta i cyfrowych narzędzi

Nowa
4 500 - 6 000 PLN/mies.
ALTRU Sp. z o.o.
Radom
, Praca zdalna
Zdalnie
Canva
Asana
e-commerce
Nowa

Junior Coordinator with German (On-site/Hybrid in Wrocław)

Nowa
Limango
Wrocław
język angielski
customer service
język niemiecki
Nowa

Opiekun/ka klienta (Customer Success Specialist)

Nowa
5 000 - 9 200 PLN/mies.
widoczni sp. z o.o.
Poznań
komunikatywność
bardzo dobra organizacja pracy
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
6 500 - 8 600 PLN/mies.
1stplace.pl Sp. z o.o. Sp.k.
Poznań
obsługa
support
branża IT
Nowa

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje