Staż | Client Service | GONG
Obsługa klienta

Staż | Client Service | GONG

Rodzaj pracy
Praktyka/Staż
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język angielski

Opis stanowiska

Program Kariera Polskiej Rady Biznesu to największy niezależny program płatnych staży studenckich w Polsce, który jest organizowany już od 22 lat. W tym roku pracodawcy w ramach Programu Kariera oferują blisko 115 staży w kilkunastu branżach.

 

Program Kariera zaprasza na staż:

 GONG - Client Service - Staż w dziale obsługi klienta




POŻĄDANE CECHY KANDYDATA/KANDYDATKI TO:

  • otwartość na pracę w środowisku międzynarodowym, współpraca z dużymi klientami korporacyjnymi,
  • dobre umiejętności komunikacyjne,
  • umiejętność delegowania i ustalania priorytetów zadań,
  • umiejętność samodzielnej i systematycznej organizacji pracy,
  • pasja i zaangażowanie w realizowane projekty oraz odpowiedzialność w każdym aspekcie swojej pracy,
  • chęć rozwoju i łatwość w zdobywaniu nowej wiedzy i umiejętności,
  • zaradność i umiejętność działania pod presją czasu,
  • umiejętność zapobiegania i rozwiązywania konfliktów.

 

CEL/PROGRAM STAŻU:

  • Zrozumienie podstawowych procesów firmy:
  • Zapoznanie się z ofertą produktową/usługową firmy.
  • Przyswojenie procedur obsługi klienta.
  • Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych:
  • Ćwiczenie skutecznej komunikacji z klientami poprzez różne kanały
  • Wsparcie zespołu Client Service:
  • Pomoc w codziennych zadaniach związanych z obsługą klienta.
  • Udział w prowadzeniu dokumentacji i odpowiadaniu na zapytania klientów.
  • Rozwiązywanie problemów:
  • Identyfikacja i zgłaszanie powtarzających się problemów oraz sugerowanie możliwych rozwiązań.
  • Uczestniczenie w analizie przypadków trudnych klientów i proponowanie strategii ich obsługi.
  • Analiza doświadczenia klienta:
  • Zbieranie opinii klientów i przygotowywanie raportów na temat ich satysfakcji.
  • Sugestie udoskonaleń procesów obsługi klienta na podstawie zebranych danych.
  • Znajomość narzędzi i technologii:
  • Nauka obsługi systemów i narzędzi wykorzystywanych w dziale Client Service.
  • Uczestniczenie w szkoleniach z zakresu nowych technologii wspierających obsługę klienta.
  • Rozwijanie umiejętności pracy zespołowej:
  • Współpraca z innymi działami, takimi jak sprzedaż czy marketing, w celu zapewnienia spójnej obsługi klienta.
  • Udział w spotkaniach zespołowych i projektach międzydziałowych.

 

ZADANIA STAŻYSTY/STAŻYSTKI:

  • Realizacja jednowątkowych projektów marketingowych.
  • Współpraca z domem mediowym i wydawcami.
  • Efektywne prowadzenie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych (agendy, notki).
  • Prezentacja i obrona budżetu wraz z uzasadnieniem.
  • Analiza i synteza harmonogramów od dostawców wewnętrznych i zewnętrznych w ramach prowadzonych projektów.
  • Przygotowanie kosztorysów ofertowych / produkcyjnych.
  • Bieżąca współpraca z działem zakupów klienta i księgowością Agencji (PO, zlecenia faktur przychodowych, weryfikacja faktur kosztowych).
  • Przygotowanie raportów i statusów.
  • Realizacja założonych celów kompetencyjnych.