🎯 O roli
Szukamy pasjonata marketingu, Content Managera, który dołączy do ProjectUP - agencji marketingowej specjalizującej się w kompleksowej obsłudze firm z sektora e-commerce oraz B2B. Będziesz pracować z zespołem seniorskich ekspertów, tworząc treści i zarządzając strategia marketingową klientów..
🔑 Kluczowe odpowiedzialności
-
Planowanie, tworzenie i nadzór nad treściami dla klientów (social media, blogi, strony, newslettery).
-
Realizacja strategii komunikacji i strategii marketingowej wspierającej działania w e-commerce i B2B
-
Tworzenie scenariuszy do krótkich i długich nagrań video
-
Współpraca z wewnętrznym zespołem specjalistów (SEO, PPC, Marketing Automation)
-
Analiza danych i optymalizacja działań marketingowych
-
Regularna komunikacja z klientami i raportowanie wyników
-
Identyfikacja możliwości rozwoju dla klientów
-
Dostosowywanie strategii do specyfiki różnych modeli biznesowych
💪🏼 Czego oczekujemy
-
Min. 2 lata doświadczenia w tworzeniu treści
-
Praktyczne zrozumienie kanałów digital: Google Ads, Meta Ads, SEO, LinkedIn
-
Doświadczenie w marketingu zarówno B2C jak i B2B
-
Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
-
Doświadczenie w zarządzaniu budżetami marketingowymi
-
Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzacji
-
Komunikatywność i umiejętność budowania relacji biznesowych
-
Zrozumienie specyfiki różnych modeli biznesowych
🎁 Co oferujemy
-
Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę B2B
-
Pracę z różnorodnymi klientami - od e-commerce po firmy B2B
-
Zespół seniorskich ekspertów digital marketingu
-
Możliwość realnego wpływu na rozwój projektów
-
Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej
Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij nam swoje CV i opisz się w kilku zdaniach!
Jak wygląda rekrutacja?
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, skontaktuje się z Tobą osoba z działu HR i przeprowadzi rozmowę wstępną, następnie poprosimy Cię o wykonanie krótkiego zadania. Ostatnim etapem jest rozmowa z bezpośrednim przełożonym. Po spotkaniu rekrutacyjnym możesz spodziewać się od nas odpowiedzi nawet, jeśli nie zdecydujemy się na współpracę.