Content Manager
Nowa
Marketing

Content Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

social media

analityczne myślenie

organizacja pracy

Mile widziane

TikTok

Opis stanowiska

🎯 O roli

Szukamy pasjonata marketingu, Content Managera, który dołączy do ProjectUP - agencji marketingowej specjalizującej się w kompleksowej obsłudze firm z sektora e-commerce oraz B2B. Będziesz pracować z zespołem seniorskich ekspertów, tworząc treści i zarządzając strategia marketingową klientów..


🔑 Kluczowe odpowiedzialności

  1. Planowanie, tworzenie i nadzór nad treściami dla klientów (social media, blogi, strony, newslettery).
  2. Realizacja strategii komunikacji i strategii marketingowej wspierającej działania w e-commerce i B2B
  3. Tworzenie scenariuszy do krótkich i długich nagrań video
  4. Współpraca z wewnętrznym zespołem specjalistów (SEO, PPC, Marketing Automation)
  5. Analiza danych i optymalizacja działań marketingowych
  6. Regularna komunikacja z klientami i raportowanie wyników
  7. Identyfikacja możliwości rozwoju dla klientów
  8. Dostosowywanie strategii do specyfiki różnych modeli biznesowych



💪🏼 Czego oczekujemy

  1. Min. 2 lata doświadczenia w tworzeniu treści
  2. Praktyczne zrozumienie kanałów digital: Google Ads, Meta Ads, SEO, LinkedIn
  3. Doświadczenie w marketingu zarówno B2C jak i B2B
  4. Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
  5. Doświadczenie w zarządzaniu budżetami marketingowymi
  6. Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzacji
  7. Komunikatywność i umiejętność budowania relacji biznesowych
  8. Zrozumienie specyfiki różnych modeli biznesowych


🎁 Co oferujemy

  1. Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę B2B
  2. Pracę z różnorodnymi klientami - od e-commerce po firmy B2B
  3. Zespół seniorskich ekspertów digital marketingu
  4. Możliwość realnego wpływu na rozwój projektów
  5. Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej



Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij nam swoje CV i opisz się w kilku zdaniach!


Jak wygląda rekrutacja?


Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, skontaktuje się z Tobą osoba z działu HR i przeprowadzi rozmowę wstępną, następnie poprosimy Cię o wykonanie krótkiego zadania. Ostatnim etapem jest rozmowa z bezpośrednim przełożonym. Po spotkaniu rekrutacyjnym możesz spodziewać się od nas odpowiedzi nawet, jeśli nie zdecydujemy się na współpracę.