🎯 O roli
Szukamy pasjonata marketingu, Content Managera, który dołączy do ProjectUP - agencji marketingowej specjalizującej się w kompleksowej obsłudze firm z sektora e-commerce oraz B2B. Będziesz pracować z zespołem seniorskich ekspertów, tworząc treści i zarządzając strategia marketingową klientów..
🔑 Kluczowe odpowiedzialności
- Planowanie, tworzenie i nadzór nad treściami dla klientów (social media, blogi, strony, newslettery).
- Realizacja strategii komunikacji i strategii marketingowej wspierającej działania w e-commerce i B2B
- Tworzenie scenariuszy do krótkich i długich nagrań video
- Współpraca z wewnętrznym zespołem specjalistów (SEO, PPC, Marketing Automation)
- Analiza danych i optymalizacja działań marketingowych
- Regularna komunikacja z klientami i raportowanie wyników
- Identyfikacja możliwości rozwoju dla klientów
- Dostosowywanie strategii do specyfiki różnych modeli biznesowych
💪🏼 Czego oczekujemy
- Min. 2 lata doświadczenia w tworzeniu treści
- Praktyczne zrozumienie kanałów digital: Google Ads, Meta Ads, SEO, LinkedIn
- Doświadczenie w marketingu zarówno B2C jak i B2B
- Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
- Doświadczenie w zarządzaniu budżetami marketingowymi
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzacji
- Komunikatywność i umiejętność budowania relacji biznesowych
- Zrozumienie specyfiki różnych modeli biznesowych
🎁 Co oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę B2B
- Pracę z różnorodnymi klientami - od e-commerce po firmy B2B
- Zespół seniorskich ekspertów digital marketingu
- Możliwość realnego wpływu na rozwój projektów
- Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej
Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij nam swoje CV i opisz się w kilku zdaniach!
Jak wygląda rekrutacja?
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, skontaktuje się z Tobą osoba z działu HR i przeprowadzi rozmowę wstępną, następnie poprosimy Cię o wykonanie krótkiego zadania. Ostatnim etapem jest rozmowa z bezpośrednim przełożonym. Po spotkaniu rekrutacyjnym możesz spodziewać się od nas odpowiedzi nawet, jeśli nie zdecydujemy się na współpracę.