Poszukujemy zaangażowanej osoby do współpracy z Fundacją Harmonią Życia . Jeśli chcesz wspierać wartościowe inicjatywy i działać na rzecz ważnych społecznych projektów, ta oferta jest dla Ciebie!
Stanowisko: Specjalista ds. administracji i rozliczeń projektów
Miejsce pracy: Opole:
Oferujemy:
- Udział w projekcie wsparcia dla jednostek samorządu terytorialnego, dla kadry zarządzającej żłobków oraz opiekunów dzieci do lat 3
- Wsparcie merytoryczne w projekcie
- Zdobycie doświadczenia, które pozwoli na udział w podobnych projektach
- Udział w tworzeniu nowych standardów jakości
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe mile widziane w kierunku administracja, finanse, zarządzanie
- Doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych z funduszów europejskich, publicznych
- Doświadczenie w koordynowaniu/pracy w projektach z funduszy europejskich/publicznych, mile widziane doświadczenie zdobyte w jednostkach samorządu terytorialnego
- Doświadczenie w administracji
- Znajomo przepisów finansowych i programów administracyjno - księgowych
Zarys obowiązków pracy:
- Prowadzenie dokumentacji projektowej
- Monitorowanie wydatków i tworzenie raportów finansowych
- Zarządzanie kwestiami administracyjnymi
- Obsługa narzędzi administracyjno - księgowych