Spec ds. Obsługi Klienta w Contact Center z językiem niemieckim
Obsługa klienta

Spec ds. Obsługi Klienta w Contact Center z językiem niemieckim

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język niemiecki

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków:

  • Obsługa połączeń przychodzących,
  • kontakt z personelem opiekuńczym i klientami niemieckojęzycznymi,
  • udzielanie wsparcia w zgłaszanych sytuacjach.


Nasze wymagania:

  • znasz bardzo dobrze język niemiecki (język angielski będzie dodatkowym atutem),
  • zależy Ci na elastycznych godzinach pracy,
  • posiadasz w sobie pozytywną energię i chcesz się nią dzielić,
  • potrzebujesz nowych, ciekawych wyzwań.


To oferujemy:

  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 i 12-20 oraz w jeden wybrany weekend w miesiącu (w zależności od grafiku Twoich zajęć),
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewniej już od pierwszych dni,
  • uśmiechnięty i sympatyczny zespół, pełen energii do działania,
  • premie za realizacje celów,
  • prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny, kartę lunchową, dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport,
  • dostęp do platformy e-learningowej, która pomoże Ci rozwinąć skrzydła,
  • spotkania integracyjne,
  • program rekomendacji pracowników.​


Rekomendowane oferty

Account Manager

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
Open Gate Sp. z o.o.
Warszawa
digital marketing
język angielski
account
Nowa

Projektowanie/ilustracja/grafika

Nowa
3 500 - 4 500 PLN/mies.
Kodland
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
2D
Blender
Nowa