Senior Programmatic Specialist
Nowa
Marketing

Senior Programmatic Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

angielski B2

digital marketing

adserving

Video

Display

rynek mediowy

DSP

Programmatic

Mile widziane

Google Tag Manager

HTML5

Google Analytics

strategie

Opis stanowiska

Cześć ! 🙋‍♀️ Jesteśmy PromoTraffic, dołącz do nas jako Senior Programmatic Specialist 🚀


O ofercie


Zobacz, jakie wartości liczą się dla nas w codziennej pracy. Przekonaj się, jak nasza wiedza i doświadczenie pomogą Ci osiągnąć cele. Dołącz do #PROteam


Jesteśmy agencją digital z ponad 13 letnim doświadczeniem. Nasz zespół ponad 100 osób zasilają najlepsi Eksperci w branży, którzy każdego dnia zmieniają oblicze marketingu internetowego za sprawą swojej wiedzy, umiejętności oraz nowoczesnej technologii.

Mamy jeden cel dostarczać najwyższej jakości usługi digital marketingu oraz rozwijać kompetencje naszych Zespołów. Wspólnie tworzymy Digital marketing klasy PRO.


Do naszego zespołu poszukujemy osoby z doświadczeniem w planowaniu i zarządzaniu kampaniami reklamowymi w systemach DSP. Jeśli masz doświadczenie w kampaniach video i display i lubisz dzielić się wiedzą — aplikuj!


✅ Jakie wyzwania na Ciebie czekają?

  • Zarządzanie kampaniami - Planowanie, uruchamianie i zarządzanie kampaniami reklamowymi w systemach DSP (DV360, Criteo)

  • Analiza wyników - Monitorowanie wyników kampanii, analiza danych, wyciąganie wniosków i raportowanie do klientów

  • Optymalizacja budżetu - Efektywne zarządzanie budżetami i maksymalizacja ROI

  • Trendy i testy - Śledzenie trendów rynkowych, testowanie nowych formatów, dostawców i opcji targetowania

  • Strategia programmatic - Współtworzenie strategii programmatic w ramach szerszych działań marketingowych (dobór kanałów, targetowanie, alokacja budżetów)

  • Wsparcie zespołu - Wsparcie młodszych specjalistów, dzielenie się wiedzą i standaryzacja dobrych praktyk w zespole


💼 Aplikuj do nas, jeśli:

  • Znajomość platform DSP i środowiska programmatic

  • Rozumienie rynku mediowego (digital)

  • Umiejętność przygotowywania ofert i prezentacji

  • Komunikatywną znajomość języka angielskiego

  • Doświadczenie w kampaniach programmatic: video i display (open market, private deals, YouTube, kreacje dynamiczne)

  • Znajomość narzędzi adservingowych


Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość HTML5

  • Umiejętność pisania prostych skryptów

  • Znajomość Google Analytics oraz Google Tag Manager

  • Umiejętność budowania strategii mediowych


🤝 Co możemy Ci zaoferować?

  • Profesjonalne narzędzia - Niezbędny sprzęt do Twojej wyłączonej dyspozycji.

  • Wybór umowy - Umowę o pracę lub współpracę B2B i pracę hybrydową w elastycznych godzinach.

  • Szkolenia i wydarzenia - Rozwój w zależności od potrzeb (szkolenia, udział w konferencjach i wydarzeniach branżowych).

  • Benefity - Benefity pracownicze – opieka medyczna, karta multisport, finansowanie szkoleń branżowych, bonusy okolicznościowe.

  • Praca hybrydowa - Praca hybrydowa w systemie 3/2, w nowoczesnym biurze w centrum Krakowa z bezpłatnym parkingiem

  • Wpływ na usługę - Dużo samodzielności i realny wpływ na kształtowanie strategii marketingowej dla dużych klientów.

  • Praca ze znanymi markami - Praca ze znanymi markami oraz dostęp do wartościowych osób ze świata biznesu.

  • Ciekawe projekty oraz praca zespołowa - Pracę z ambitnymi i ciekawymi projektami wraz z gronem specjalistów w działach SEO, Social Media i teamem PPC.


Dołącz do nas 🚀