Pronar sp. z o.o.
Pronar to w 100 proc. polska firma z ponad 35-letnią historią. Zajmujemy się produkcją maszyn rolniczych, komunalnych i recyklingowych, które sprzedajemy do ponad 80 krajów na całym świecie. Jesteśmy liderem sprzedaży nowych przyczep rolniczych w Polsce, a nasz Wydział Kół Tarczowych jest w światowej czołówce ich produkcji. Status firmy podkreślają liczne nagrody, a także własna flota samolotów i helikopterów oraz lotnisko, które znajduje się przy siedzibie w Narwi. Posiadamy również sieć własnych stacji paliw i prowadzimy sprzedaż paliwa lotniczego.
Zadania na stanowisku:
Przygotowywanie i koordynacja realizacji planów marketingowych,
Nadzór nad przygotowaniem materiałów promocyjnych,
Koordynacja przygotowania wydarzeń branżowych,
Ścisła współpraca z działem handlowym,
Monitorowanie i analiza trendów branżowych i aktywności konkurencji,
Tworzenie treści dopasowanych do różnych kanałów komunikacji,
Podnoszenie świadomości i znaczenia marki na rynku maszyn rolniczych,
Monitorowanie efektywności kampanii promocyjnych i ich optymalizacja.
Wymagania:
Minimum dwuletnie doświadczenie w koordynacji projektów marketingowych: od koncepcji po realizację i rozliczenie
Umiejętność planowania
Dobra znajomość języka angielskiego,
Kreatywność i umiejętność nieszablonowego myślenia,
Znajomość najnowszych trendów marketingowych,
Umiejętności interpersonalne: nawiązywania relacji i współpracy,
Zaangażowanie i skuteczność w realizowaniu założonych celów.
Oferujemy:
Zatrudnienie u największego pracodawcy na Podlasiu gwarantującego stabilizację zatrudnienia,
Pracę w innowacyjnej firmie, która odpowiednio lokuje potencjał każdego pracownika,
Umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem stałym, wspartym premią,
Młody, energiczny zespół otwarty na kreatywne pomysły i działania,
Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego oraz podnoszenie kompetencji i kwalifikacji,
Dofinansowanie do posiłków pracowniczych.
Rekomendowane oferty