Publicis Groupe jest najwyżej ocenianym przez analityków holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem marketingu, komunikacji i transformacji cyfrowej. Zmieniamy biznes reklamowy w oparciu o inżynierię i analizę danych, najnowocześniejsze technologie i kreatywności, która od zawsze była centrum wszystkich naszych działań. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w modelu „Power of One”, który integruje i rozwija różne kompetencje Grupy w zakresie podnoszenia wartości biznesowej obecnych i przyszłych Klientów. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i międzynarodowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis Warsaw, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz działy specjalistyczne takie jak Investment.
Aktualnie do naszych struktur poszukujemy talentu na stanowisko Account Director.
Czym się będziesz zajmować?
- budowanie partnerskich, wartościowych i merytorycznych relacji z Klientami
- nadzorowanie i koordynacja wszystkich działań zespołu związanych z prowadzeniem projektów dla klientów agencji
- prowadzenie projektów niestandardowych i innowacyjnych, które łączą kilka dyscyplin i mają wielu interesariuszy
- aktywne poszukiwanie i prowadzenie projektów nowobiznesowych
- praca dla klientów regionalnych w języku angielskim i koordynacja rynków (budowanie relacji, prowadzenie spotkań, przygotowywanie prezentacji, korespondencja), poziom C1/C2
- stała współpraca z działami specjalistycznymi i innymi spółkami Grupy przy doskonaleniu i rozszerzaniu oferty produktów agencji
- zarządzanie zespołem i odpowiedzialność za jego rozwój, jakość, efektywność i proaktywność
- odpowiedzialność za rentowność projektów
Dołącz do nas jeśli posiadasz:
- 3-5 letnie doświadczenie na stanowisku Account Director w zakresie komunikacji zintegrowanej (ATL, digital, SoMe, aktywacje, Influencerzy, RTM, experiential marketing)
- wysoką sprawczość, przedsiębiorczość i chęć podejmowania wyzwań
- udokumentowane portfolio projektów nowobiznesowych i nagrodowych
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem (w tym osobami seniorskimi) i w systemie pracy hybrydowej
- umiejętności diagnozowania potrzeb klientów i członków zespołu
- doświadczenie w pracy z centralą i klientami regionalnymi
- doskonałe zdolności komunikacyjne, prezentacyjne i negocjacyjne
- doświadczenie w prowadzeniu klientów „regulowanych” (np. farmacja, bankowość, alkohol)
- umiejętności organizacji pracy własnej i zespołu na wielu projektach pod presją czasu
- umiejętności rozmowy o budżecie z klientem i z przełożonym
- umiejętność posługiwania się językiem angielskim w mowie i w piśmie na poziomie C1/C2
Oferujemy
- pracę hybrydową – miejsce w biurze zawsze na Ciebie czeka, ale 2 dni w tygodniu możesz pracować zdalnie
- atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu
- atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, dofinansowanie do urlopu)
- możliwość nauki języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
- możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
- dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
- docelowa nazwa stanowiska: Integrated Communication Director
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.