Communications Planner
Domaniewska 44A, Warszawa
Publicis Groupe
Publicis Groupe jest najwyżej ocenianą przez analityków grupą komunikacji marketingowej na świecie i globalnym liderem marketingu, komunikacji i transformacji cyfrowej. Zmieniamy biznes reklamowy w oparciu o inżynierię i analizę danych, najnowocześniejsze technologie i kreatywność, która od zawsze była centrum wszystkich naszych działań. W Polsce zatrudniamy ponad 2200 ekspertów. Działamy w modelu operacyjnym „Power of One", który pozwala integrować i rozwijać wszystkie kluczowe kompetencje Grupy w zakresie podnoszenia wartości biznesowej obecnych i przyszłych Klientów. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i międzynarodowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi & Saatchi, Publicis Warsaw, Leo Warsaw, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), YOTTA (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i analityki) oraz działy specjalistyczne takie jak Investment i Technology. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis PXP, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce. W Publicis Groupe wierzymy, że pozytywna zmiana doświadczeń konsumentów na całej ścieżce zakupowej jest motorem rozwoju biznesu. Transformujemy biznes i umożliwiamy naszym talentom transformowanie także ich własnych doświadczeń zawodowych.
Dołącz do naszego zespołu jako Communications Planner.
Twoje zadania:
Planowanie i zakup kampanii reklamowych w mediach offline i online
Monitorowanie i rozliczanie przebiegu kampanii
Przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów
Analiza grup celowych, trendów rynkowych
Przygotowywanie pełnych prezentacji analiz konkurencji
Ewaluacja ofert mediowych
Udział w tworzeniu strategii mediowych
Współpraca z agencją reklamową oraz partnerami mediowym
Aplikuj, jeśli:
Posiadasz doświadczenie w pracy w domu mediowym
Masz doświadczenie w zakresie planowania i zakupu kampanii offline (radio, OOH)
Posiadasz ogólną wiedzę o wszystkich kanałach offline'owych
Znajomość mediów online nie jest konieczne, ale będzie dodatkowym atutem
Mile widziane doświadczenie w zakresie tworzenia strategii mediowych
Lubisz liczyć i analizować dane a Excel nie ma przed Tobą tajemnic
Posiadasz doświadczenie w bezpośredniej pracy z klientem
Co oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pierwszą umowę podpisujemy na okres próbny.
Pracę hybrydową - każdy zespół pracuje w innym trybie spotkań stacjonarnych. Główna zasada to praca minimum 8 dni w miesiącu z biura.
Oczekiwane godziny rozpoczęcia pracy – elastycznie między godziną 8 a 10.
Pakiet benefitów pozapłacowych - podstawowy pakiet opieki medycznej opłacany przez pracodawcę, który możesz rozszerzyć o dodatkowe usługi oraz objąć opieką członków rodziny; doładowanie środków na platformę benefitową Nais, które możesz przeznaczyć na kartę sportową kulturę lub rozrywkę; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego; dostęp do platformy do nauki języków obcych; Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, z którego możesz otrzymać np. dofinansowanie do urlopu.
Środowisko, w którym otrzymasz wsparcie, zaufanie i pomoc - w badaniach satysfakcji nasze talenty potwierdzają, że mogą polegać na zespole, gdy potrzebują porady (98%), oraz że panuje tutaj atmosfera otwartości i akceptacji różnic między ludźmi (96%).
Wewnętrzną, międzynarodową platforma Marcel – na której możemy korzystać z e-learningów (Linkedin i Udemy), a także autorskich programów czy warsztatów live.
Let’s Talk - możliwość darmowego skorzystania z konsultacji z psychologiem.
Kulturę Ciekawości - postrzegamy ją jako kluczowy element naszej organizacji. Stale zasilamy nasz zespół inspiracjami i wiedzą podczas regularnych spotkań i nie tylko.
Międzynarodowe i lokalne programy i projekty rozwojowe, między innymi:
Program AI Ready - ma na celu pogłębianie i aktualizowanie wiedzy z obszaru generatywnej sztucznej inteligencji w całej organizacji. Uczymy się wykorzystywać narzędzia AI w sposób etyczny, zgodny z prawem bezpieczny i odpowiedzialny.
Przystanek - kilkumiesięczny projekt edukacyjno-inspiracyjny, tworzony z udziałem i dla naszych talentów, w ramach którego zajmujemy się tematami, które aktualnie są dla nas szczególnie ważne i potrzebne.
Skill Space - kompleksowa ścieżka rozwojowa, która wspiera talenty na różnych etapach kariery, pomagając im rozwijać zarówno umiejętności techniczne, jak i kompetencje miękkie.
Consulting Mindset - program nakierowany na rozwój zespołów na w obszarze budowania wartościowych, partnerskich, opartych na wiedzy i wzajemnym szacunku relacji z klientami.
Akademia Managera Publicis Groupe - program rozwoju managerskiego, którym objęci są wszyscy pracownicy Publicis Groupe będący na ścieżce managerskiej. Składa się z trzech poziomów: First Time Manager, Manager Academy, Manager University.
Change Makers – globalny program mentorski, w ramach którego podopieczny wraz z mentorem skupiają się na realizacji jednego “projektu” (np. doskonalenie umiejętności miękkiej, lub rozwiązywanie konkretnego przypadku biznesowego).
Power Of Experts – inicjatywa, która wspiera nasze talenty w budowaniu marki osobistej i angażuje je do dzielenia się doświadczeniami związanymi z pracą w naszej firmie oraz wiedzą ekspercką.
Stellar Minds – program, który wspiera rozwój wewnętrznych kompetencji trenerskich w naszej organizacji. To inicjatywa skierowana do osób, które chcą dzielić się wewnętrznie wiedzą i doświadczeniem.
Działania charytatywne - przykładem jest Akcja Mikołaje, w której już kilkanaście lat z rzędu prowadzimy działania wspierające dzieci w Domach Dziecka, a także mieszkańców i podopiecznych Domu Samotnej Matki w Kielcach.
Biura Pet Friendly - możesz przyjść do pracy razem ze swoim pupilem.
Work Your World – inicjatywa dla osób z minimum rocznym stażem, w której umożliwiamy pracę zdalną z niemalże każdego miejsca na świecie przez 6 tygodni.
Power of Referral – program wewnętrznych poleceń pracowniczych, w którym możesz otrzymać bonus finansowy za skuteczne polecenie talentu.
Parking – w naszych budynkach dostępna jest określona liczba miejsc parkingowych.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkie osoby, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.
Publicis Groupe to największy holding reklamowy na świecie, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji oraz transformacji cyfrowej, napędzany danymi, technologią i kreatywnością. Firma oferuje zintegrowane kampanie reklamowe, content marketing, konsulting biznesowy i marketingowy, a także doradztwo technologiczne i mediowe. W Polsce posiada biura w Warszawie, Poznaniu, Lublinie i działa w modelu hybrydowym, promując różnorodność, inkluzywność oraz elastyczne warunki pracy. Posiada szeroki zakres kompetencji podzielonych na obszary Creative, Media, Influence, Commerce, Production oraz Data&Analytics.
Communications Planner
Communications Planner
Domaniewska 44A, Warszawa
Publicis Groupe