Communications Planner

Marketing

Communications Planner

Marketing

Domaniewska 44A, Warszawa

Publicis Groupe

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

marketing

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Opis stanowiska

Publicis Groupe jest najwyżej ocenianą przez analityków grupą komunikacji marketingowej na świecie i globalnym liderem marketingu, komunikacji i transformacji cyfrowej. Zmieniamy biznes reklamowy w oparciu o inżynierię i analizę danych, najnowocześniejsze technologie i kreatywność, która od zawsze była centrum wszystkich naszych działań. W Polsce zatrudniamy ponad 2200 ekspertów. Działamy w modelu operacyjnym „Power of One", który pozwala integrować i rozwijać wszystkie kluczowe kompetencje Grupy w zakresie podnoszenia wartości biznesowej obecnych i przyszłych Klientów. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i międzynarodowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi & Saatchi, Publicis Warsaw, Leo Warsaw, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), YOTTA (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i analityki) oraz działy specjalistyczne takie jak Investment i Technology. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis PXP, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce. ​W Publicis Groupe wierzymy, że pozytywna zmiana doświadczeń konsumentów na całej ścieżce zakupowej jest motorem rozwoju biznesu. Transformujemy biznes i umożliwiamy naszym talentom transformowanie także ich własnych doświadczeń zawodowych.


Dołącz do naszego zespołu jako Communications Planner.


Twoje zadania:  

  • Planowanie i zakup kampanii reklamowych w mediach offline i online

  • Monitorowanie i rozliczanie przebiegu kampanii

  • Przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów

  • Analiza grup celowych, trendów rynkowych

  • Przygotowywanie pełnych prezentacji analiz konkurencji

  • Ewaluacja ofert mediowych

  • Udział w tworzeniu strategii mediowych

  • Współpraca z agencją reklamową oraz partnerami mediowym


Aplikuj, jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie w pracy w domu mediowym

  • Masz doświadczenie w zakresie planowania i zakupu kampanii offline (radio, OOH)

  • Posiadasz ogólną wiedzę o wszystkich kanałach offline'owych

  • Znajomość mediów online nie jest konieczne, ale będzie dodatkowym atutem

  • Mile widziane doświadczenie w zakresie tworzenia strategii mediowych

  • Lubisz liczyć i analizować dane a Excel nie ma przed Tobą tajemnic

  • Posiadasz doświadczenie w bezpośredniej pracy z klientem


Co oferujemy: 

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pierwszą umowę podpisujemy na okres próbny.  

  • Pracę hybrydową - każdy zespół pracuje w innym trybie spotkań stacjonarnych. Główna zasada to praca minimum 8 dni w miesiącu z biura.  

  • Oczekiwane godziny rozpoczęcia pracy – elastycznie między godziną 8 a 10. 

  • Pakiet benefitów pozapłacowych - podstawowy pakiet opieki medycznej opłacany przez pracodawcę, który możesz rozszerzyć o dodatkowe usługi oraz objąć opieką członków rodziny; doładowanie środków na platformę benefitową Nais, które możesz przeznaczyć na kartę sportową kulturę lub rozrywkę; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego; dostęp do platformy do nauki języków obcych; Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, z którego możesz otrzymać np. dofinansowanie do urlopu. 

  • Środowisko, w którym otrzymasz wsparcie, zaufanie i pomoc - w badaniach satysfakcji nasze talenty potwierdzają, że mogą polegać na zespole, gdy potrzebują porady (98%), oraz że panuje tutaj atmosfera otwartości i akceptacji różnic między ludźmi (96%). 

  • Wewnętrzną, międzynarodową platforma Marcel – na której możemy korzystać z e-learningów (Linkedin i Udemy), a także autorskich programów czy warsztatów live. 

  • Let’s Talk - możliwość darmowego skorzystania z konsultacji z psychologiem. 

  • Kulturę Ciekawości - postrzegamy ją jako kluczowy element naszej organizacji. Stale zasilamy nasz zespół inspiracjami i wiedzą podczas regularnych spotkań i nie tylko. 

  • Międzynarodowe i lokalne programy i projekty rozwojowe, między innymi:  

  • Program AI Ready - ma na celu pogłębianie i aktualizowanie wiedzy z obszaru generatywnej sztucznej inteligencji w całej organizacji. Uczymy się wykorzystywać narzędzia AI w sposób etyczny, zgodny z prawem bezpieczny i odpowiedzialny. 

  • Przystanek - kilkumiesięczny projekt edukacyjno-inspiracyjny, tworzony z udziałem i dla naszych talentów, w ramach którego zajmujemy się tematami, które aktualnie są dla nas szczególnie ważne i potrzebne. 

  • Skill Space - kompleksowa ścieżka rozwojowa, która wspiera talenty na różnych etapach kariery, pomagając im rozwijać zarówno umiejętności techniczne, jak i kompetencje miękkie. 

  • Consulting Mindset - program nakierowany na rozwój zespołów na w obszarze budowania wartościowych, partnerskich, opartych na wiedzy i wzajemnym szacunku relacji z klientami.   

  • Akademia Managera Publicis Groupe - program rozwoju managerskiego, którym objęci są wszyscy pracownicy Publicis Groupe będący na ścieżce managerskiej. Składa się z trzech poziomów: First Time Manager, Manager Academy, Manager University.  

  • Change Makers – globalny program mentorski, w ramach którego podopieczny wraz z mentorem skupiają się na realizacji jednego “projektu” (np. doskonalenie umiejętności miękkiej, lub rozwiązywanie konkretnego przypadku biznesowego).  

  • Power Of Experts – inicjatywa, która wspiera nasze talenty w budowaniu marki osobistej i angażuje je do dzielenia się doświadczeniami związanymi z pracą w naszej firmie oraz wiedzą ekspercką.  

  • Stellar Minds – program, który wspiera rozwój wewnętrznych kompetencji trenerskich w naszej organizacji. To inicjatywa skierowana do osób, które chcą dzielić się wewnętrznie wiedzą i doświadczeniem. 

  • Działania charytatywne - przykładem jest Akcja Mikołaje, w której już kilkanaście lat z rzędu prowadzimy działania wspierające dzieci w Domach Dziecka, a także mieszkańców i podopiecznych Domu Samotnej Matki w Kielcach.  

  • Biura Pet Friendly - możesz przyjść do pracy razem ze swoim pupilem. 

  • Work Your World – inicjatywa dla osób z minimum rocznym stażem, w której umożliwiamy pracę zdalną z niemalże każdego miejsca na świecie przez 6 tygodni. 

  • Power of Referral – program wewnętrznych poleceń pracowniczych, w którym możesz otrzymać bonus finansowy za skuteczne polecenie talentu. 

  • Parking – w naszych budynkach dostępna jest określona liczba miejsc parkingowych. 


W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkie osoby, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność. 

Wymagane umiejętności

marketing

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2
Oferta dodana: 02.10.2025

Poznaj pracodawcę

Publicis Groupe

Publicis Groupe to największy holding reklamowy na świecie, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji oraz transformacji cyfrowej, napędzany danymi, technologią i kreatywnością. Firma oferuje zintegrowane kampanie reklamowe, content marketing, konsulting biznesowy i marketingowy, a także doradztwo technologiczne i mediowe. W Polsce posiada biura w Warszawie, Poznaniu, Lublinie i działa w modelu hybrydowym, promując różnorodność, inkluzywność oraz elastyczne warunki pracy. Posiada szeroki zakres kompetencji podzielonych na obszary Creative, Media, Influence, Commerce, Production oraz Data&Analytics.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura

Communications Planner

Aplikuj na ofertę pracy

Communications Planner

Domaniewska 44A, Warszawa

Publicis Groupe

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest są spółki wchodzące w skład Publicis Groupe to jest: Publicis Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca