Opis firmy
Jesteśmy częścią holdingu reklamowego Publicis Groupe, jednej z trzech największych grup komunikacyjnych na świecie. Działając zgodnie z filozofią „Power of One” wykorzystujemy cały kapitał wiedzy, talentów, narzędzi i technologii, by realnie wpływać na wzrost wartości marek i całego biznesu naszych Klientów, odpowiadając w ten sposób na strategiczne cele jakie przed nami stawiają.
W Polsce w ramach Publicis Groupe działają dwa centra kompetencyjne :Publicis Communications i Publicis Media, które, pod jednym Zarządem, ściśle ze sobą współpracują, uzupełniając i łącząc kluczowe kompetencje z obszarów: kreacji, doradztwa, wspierania sprzedaży oraz działań w sferze transformacji biznesu.
Nasze Agencje: Leo Burnett, Publicis, Saatchi&Saatchi, MSL, Arc, Prodigious, Starcom, Zenith, Spark Foundry, LiquidThread i Performics, wraz z wyspecjalizowanymi departamentami Publicis Communications i Publicis Media, zatrudniają ponad 1200 ekspertów takich dziedzin jak między innymi: strategia i kreacja, komunikacja marketingowa, planowanie i zakup mediów, public relations, public affairs, CSR, content marketing, produkcja filmowa oraz transformacja biznesowa.
Opis stanowiska
Do Twoim zadań należeć będzie:
- Kreatywne rozwiązywanie problemów projektowych w oparciu o strategię marki i brief;
- Tworzenie projektów i animacji digitalowych (iMedia, Social Media), visuali oraz realizacja koncepcji wizualnych dla klientów agencji;
- Tworzenie kampanii wizerunkowych i sprzedażowych oraz poszukiwanie nowoczesnych rozwiązań projektowych;
Kwalifikacje
Czego oczekujemy?
- Doświadczenie w kreowaniu i projektowaniu (kampanie Print, Digital, iMedia);
- Znajomość zasad i wyczucie w budowaniu kompozycji
- Znajomość zasad budowania dynamiki animacji
- Doświadczenie w tworzeniu fotomanipulacji i/lub ilustracji;
- Znajomość programów Adobe: Photoshop i Illustrator, InDesign, After Effects
- Znajomość innych programów pakietu Adobe na poziomie podstawowym;
- Umiejętność pracy z brand bookiem marki;
- Znajomość specyfikacji formatów reklamowych w mediach tradycyjnych, digital oraz social media;
- Znajomość aktualnych, światowych trendów w projektowaniu graficznym i reklamie;
- Pasja i zaangażowanie w realizowane projekty;
- Umiejętności koncepcyjne w zakresie idei graficznej (wymyślanie oraz współpraca w tworzeniu z rozwiązań wizualnych);
- Doskonała organizacja czasu pracy;
- Systematyczność i dokładność (Pixel Perfect);
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Dodatkowe informacje
Oferujemy :
- możliwość realizacji unikalnych projektów dla największych klientów na rynku
- rozwój zawodowy w uznanej i stale rozwijającej się agencji pod okiem najlepszych specjalistów z branży
- możliwość realizacji unikalnych projektów dla największych klientów na rynku
- swobodna wymiana myśli, indywidualny styl pracy, atmosfera, w której można rozwinąć skrzydła
- Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Dofinansowanie pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio szkoleń i kursów
- Jeśli interesuje Cię praca hybrydowa lub elastyczne godziny pracy - daj nam znać!