Senior Communications Planner
Nowa
Marketing

Senior Communications Planner

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Publicis Groupe

Publicis Groupe

Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.

Wymagane umiejętności

angielski B1

digital marketing

praca z klientem

analiza

samodzielność

dobra organizacja pracy

Mile widziane

offline media

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteśmy Zenith – agencja mediowa z ROI w DNA. Nieustannie szukamy nowych rozwiązań, łączymy dane, najnowsze technologie i najlepszych na rynku specjalistów, tak aby istotnie przyczyniać się do wzrostu biznesu naszych Klientów. Zespół Zenith w Polsce tworzy 170 specjalistów z zakresu komunikacji i planowania mediów, content i performance marketingu, analityki i danych. W naszym portfolio znajduje się ponad 60 czołowych globalnych i polskich Klientów, do największych z nich należą Kompania Piwowarska, Pepsico, AmRest, Electrolux, Credit Agricole, Rossmann, Haleon, Disney, Zott, Essity, OBI, Euro Net, Lotte Wedel, Torf Corporation, Coty. Jesteśmy na 2 miejscu w rankingu „Overall Activity Volume 2022” opublikowanym przez RECMA w lipcu 2023 roku, ze wzrostem biznesu o ponad 29% (za ostatnie 3 lata na poziomie aż 74,6%) i udziałem w rynku na poziomie 8,6%. Regularnie zdobywamy wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność prowadzonych kampanii. W 2023 roku otrzymaliśmy Nagrodę Główną i tytuł "Grupy Mediowej Roku" magazynu Media & Marketing Polska. W 2024 roku zostaliśmy uhonorowani Nagrodą Główną w Rankingu Press Panorama Reklamy oraz tytułem "Sukces Roku".


Czym będziesz się zajmować?


  1. Planowaniem i zakupem kampanii reklamowych w mediach online oraz offline
  2. Monitorowaniem i rozliczaniem przebiegu kampanii
  3. Przeprowadzaniem analiz i tworzeniem raportów
  4. Przygotowywaniem i przedstawianiem rekomendacji
  5. Analizą grup celowych, trendów rynkowych
  6. Udziałem w tworzeniu strategii mediowych (również rocznych)
  7. Współpracą z partnerami mediowymi


Dołącz do nas, jeśli:


  1. Posiadasz minimum trzyletnie doświadczenie w pracy w domu mediowym
  2. Posiadasz doświadczenie w zakresie zakupu i planowania kampanii digital oraz ogólna wiedze o trendach w obszarze komunikacji w Internecie
  3. Doświadczenie w mediach offline (np. TV, Radio, OOH, Kino) będzie dodatkowym plusem
  4. Posiadasz doświadczenie w bezpośredniej pracy z klientem
  5. Lubisz liczyć i analizować dane a Excel nie ma przed Tobą tajemnic
  6. Masz wykształcenie wyższe


W zamian zapewniamy:


  1. Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej;
  2. Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi; Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
  3. Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.);
  4. Dużą elastyczność pracy (pracujemy w modelu hybrydowym);
  5. Work Your World - możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie przez 6 tygodni w roku oraz dostęp do wewnętrznej platformy Home Swap Home;
  6. Przyjazną, swobodną atmosferę pracy w zgranym zespole, pełnym pozytywnej energii.


W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.