Będziesz się zajmować:
- Realizacją kampanii programmatic w oparciu o platformy DSP i DMP
- Przygotowywaniem raportów, analiz z wyników kampanii i tworzeniem rekomendacji
- Rekomendowaniem i wprowadzaniem nowości do prowadzonych kampanii
- Pracą w specjalistycznym zespole obsługującym duża pulę Klientów – możliwość zdobycia doświadczenia z różnych branż i kategorii
- Prowadzeniem prezentacji dla klientów
- Współtworzeniem strategii dla klientów
- Kreowaniem nowych produktów
Dołącz do nas, jeśli:
- Posiadasz 2-3 lata doświadczenia na stanowisku Programmatic Specialist
- Dobrze znasz platformy DSP (zwłaszcza DV360 i Adform), lub Google Ads
- Interesujesz się nowymi technologiami oraz reklamą internetową
- Znasz DCM, Analytics 360, Youtube Analytics
- Masz zdolności analityczne
- Potrafisz wyciągać logiczne wnioski oraz tworzyć prezentacje
- Znasz język polski i angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Cechuje Cię chęć uczenia się, dobra organizacja pracy i systematyczność
- Znasz pakiet Office (w szczególności Excel oraz PowerPoint)
Co oferujemy?
- możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
- bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi
- możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
- międzynarodowe środowisko pracy
- prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do platformy benefitowej Najs i Funduszu Świadczeń Socjalnych
- możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
- dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
- możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie przez 6 tygodni w roku w ramach programu Work Your World
- pracę w elastycznej, hybrydowej formie, z przewagą pracy zdalnej
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.