Publicis Groupe jest najwyżej ocenianą przez analityków grupą komunikacji marketingowej na świecie i globalnym liderem marketingu, komunikacji i transformacji cyfrowej. Zmieniamy biznes reklamowy w oparciu o inżynierię i analizę danych, najnowocześniejsze technologie i kreatywność, która od zawsze była centrum wszystkich naszych działań. W Polsce zatrudniamy ponad 2200 ekspertów. Działamy w modelu operacyjnym „Power of One", który pozwala integrować i rozwijać wszystkie kluczowe kompetencje Grupy w zakresie podnoszenia wartości biznesowej obecnych i przyszłych Klientów. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i międzynarodowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi & Saatchi, Publicis Warsaw, Leo Warsaw, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), YOTTA (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i analityki) oraz działy specjalistyczne takie jak Investment i Technology. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis PXP, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce. W Publicis Groupe wierzymy, że pozytywna zmiana doświadczeń konsumentów na całej ścieżce zakupowej jest motorem rozwoju biznesu. Transformujemy biznes i umożliwiamy naszym talentom transformowanie także ich własnych doświadczeń zawodowych.
Czym będziesz się zajmować?
- Budowaniem relacji z Klientem – będziesz partnerem i doradcą biznesowym w wyborze najlepszych metod i narzędzi do osiągnięcia założonych celów
- Współtworzeniem strategii Social Media we współpracy z działem strategii
- Realizacją i wdrażaniem strategii w codzienną komunikację powierzonych marek
- Rekomendacją rozwiązań, ulepszeń oraz koordynacją ich implementacji
- Samodzielną realizacją projektów i kampanii dla powierzonego portfolio Klientów
- Realizacją celów biznesowych i podejmowaniu inicjatyw nowobiznesowych
- Zarządzaniem zespołem ich rozwojem i wyznaczaniem indywidualnych celów
- Współpracą i koordynacją pracy innych działów
- Monitorowaniem przebiegu projektów oraz kontrolą kosztów
- Raportowaniem wyników projektów, analizą danych, wyciąganiem wniosków i przedstawianiem rekomendacji
- Śledzeniem najnowszych trendów w digitalu i inspirowaniem nimi Klienta i zespołu
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Co najmniej 3 letniego doświadczenia w pracy na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności, doświadczenie z agencji reklamowej będzie niewątpliwym atutem
- Bycia partnerem strategicznym i biznesowym dla Klienta, rozumienia specyfiki biznesu Klienta i jego potrzeb
- Samodzielności w podejmowaniu decyzji biznesowych odnośnie swojego Klienta i odpowiedzialności za budowanie długofalowej, dobrej relacji z nim
- Doświadczenia w realizacji produkcji 360
- Doświadczenie w social mediach – warunek konieczny i influencer marketingu
- Biegłość obsługi narzędzi służących do promocji contentu w mediach społecznościowych (tj. Facebook Business Manager, TikTok For Business)
- Doświadczenia w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem (delegowanie zadań i ich rozliczanie, motywowanie oraz dbanie o rozwój merytoryczny pracowników) - warunek konieczny
- Odpowiedzialności za relację i efekt współpracy z Klientami
- Umiejętności strategicznego myślenia oraz jego implementacji
- Umiejętności planowania priorytetów oraz koordynacji prac wszystkich osób w zespole
- Otwartości i gotowości do testowania nowatorskich narzędzi opartych o AI
- Znajomość branży beauty będzie dodatkowym atutem
- Biegłej znajomości języka angielskiego
Co oferujemy:
- Pracę hybrydową
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.) - sprawdź szczegóły w wideo poniżej;
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych;
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.