Social Media Manager
Domaniewska 44A, Warszawa
Publicis Groupe
Dołącz do naszego zespołu jako Social Media Manager!
Twoje zadania:
Będziesz budować relacje z Klientem, pełniąc rolę partnera i doradcy biznesowego w wyborze najlepszych metod i narzędzi do realizacji celów.
Podejmiesz działania na rzecz realizacji celów biznesowych oraz inicjatyw nowobiznesowych.
Rekomendujesz rozwiązania i ulepszenia oraz koordynujesz ich wdrożenie.
Śledzisz najnowsze trendy w digitalu i inspirujesz nimi Klienta oraz zespół.
Samodzielnie zrealizujesz projekty i kampanie dla powierzonego portfolio Klientów i potencjalnych Klientów.
Wspólnie z zespołem będziesz współtworzyć strategie Social Media we współpracy z działem strategii.
Wdrożysz strategie w codzienną komunikację powierzonych marek.
Zarządzasz zespołem, dbając o jego rozwój i wyznaczanie indywidualnych celów.
Współpracujesz i koordynujesz pracę innych działów.
Monitorujesz przebieg projektów oraz kontrolujesz ich koszty.
Przygotujesz raporty z wyników projektów, analizujesz dane, wyciągasz wnioski i przedstawiasz rekomendacje.
Aplikuj, jeśli:
Masz co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności, doświadczenie z agencji reklamowej będzie niewątpliwym atutem.
Jesteś partnerem strategicznym i biznesowym dla Klienta, rozumiesz specyfikę jego biznesu oraz potrzeby.
Cechuje Cię samodzielność w podejmowaniu decyzji biznesowych dotyczących Klienta oraz odpowiedzialność za budowanie długofalowej, dobrej relacji z nim.
Wychodzisz z inicjatywą w oferowaniu potencjalnym i obecnym Klientom rozwiązań budujących nowy biznes agencji.
Masz doświadczenie w influencer marketingu i social mediach – jest to warunek konieczny.
Potrafisz biegle obsługiwać narzędzia do promocji contentu w mediach społecznościowych (np. Facebook Business Manager, TikTok For Business).
Masz doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem, w tym delegowaniu zadań, ich rozliczaniu, motywowaniu i dbaniu o rozwój merytoryczny pracowników.
Cechujesz się odpowiedzialnością za relacje i efekty współpracy z Klientami.
Posiadasz umiejętność strategicznego myślenia oraz jego implementacji.
Potrafisz planować priorytety i koordynować pracę wszystkich osób w zespole.
Masz otwartość i gotowość do testowania nowatorskich narzędzi opartych na AI.
Znasz biegle język angielski.
Co oferujemy?
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pierwszą umowę podpisujemy na okres próbny.
Pracę hybrydową - każdy zespół pracuje w innym trybie spotkań stacjonarnych. Główna zasada to praca minimum 8 dni w miesiącu z biura.
Oczekiwane godziny rozpoczęcia pracy – elastycznie między godziną 8 a 10.
Pakiet benefitów pozapłacowych - podstawowy pakiet opieki medycznej opłacany przez pracodawcę, który możesz rozszerzyć o dodatkowe usługi oraz objąć opieką członków rodziny; doładowanie środków na platformę benefitową Nais, które możesz przeznaczyć na kartę sportową kulturę lub rozrywkę; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego; dostęp do platformy do nauki języków obcych; Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, z którego możesz otrzymać np. dofinansowanie do urlopu.
Środowisko, w którym otrzymasz wsparcie, zaufanie i pomoc - w badaniach satysfakcji nasze talenty potwierdzają, że mogą polegać na zespole, gdy potrzebują porady (98%), oraz że panuje tutaj atmosfera otwartości i akceptacji różnic między ludźmi (96%).
Wewnętrzna, międzynarodowa platforma Marcel – na której możemy korzystać z e-learningów (Linkedin i Udemy), a także autorskich programów czy warsztatów live.
Let’s Talk - możliwość darmowego skorzystania z konsultacji z psychologiem.
Kultura Ciekawości - postrzegamy ją jako kluczowy element naszej organizacji. Stale zasilamy nasz zespół inspiracjami i wiedzą podczas regularnych spotkań i nie tylko.
Międzynarodowe i lokalne programy i projekty rozwojowe, między innymi:
Program AI Ready - ma na celu pogłębianie i aktualizowanie wiedzy z obszaru generatywnej sztucznej inteligencji w całej organizacji. Uczymy się wykorzystywać narzędzia AI w sposób etyczny, zgodny z prawem bezpieczny i odpowiedzialny.
Przystanek - kilkumiesięczny projekt edukacyjno-inspiracyjny, tworzony z udziałem i dla naszych talentów, w ramach którego zajmujemy się tematami, które aktualnie są dla nas szczególnie ważne i potrzebne.
Power Of Experts – inicjatywa, która wspiera nasze talenty w budowaniu marki osobistej i angażuje je do dzielenia się doświadczeniami związanymi z pracą w naszej firmie oraz wiedzą ekspercką.
Działania charytatywne - przykładem jest Akcja Mikołaje, w której już kilkanaście lat z rzędu prowadzimy działania wspierające dzieci w Domach Dziecka, a także mieszkańców i podopiecznych Domu Samotnej Matki w Kielcach.
Biura Pet Friendly - możesz przyjść do pracy razem ze swoim pupilem.
Work Your World – inicjatywa dla osób z minimum rocznym stażem, w której umożliwiamy pracę zdalną z dowolnego miejsca na świecie przez 6 tygodni.
Power of Referral – program wewnętrznych poleceń pracowniczych, w którym możesz otrzymać bonus finansowy za skuteczne polecenie talentu.
Parking – w naszych budynkach dostępna jest określona liczba miejsc parkingowych.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.
Publicis Groupe to największy holding reklamowy na świecie, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji oraz transformacji cyfrowej, napędzany danymi, technologią i kreatywnością. Firma oferuje zintegrowane kampanie reklamowe, content marketing, konsulting biznesowy i marketingowy, a także doradztwo technologiczne i mediowe. W Polsce posiada biura w Warszawie, Poznaniu, Lublinie i działa w modelu hybrydowym, promując różnorodność, inkluzywność oraz elastyczne warunki pracy. Posiada szeroki zakres kompetencji podzielonych na obszary Creative, Media, Influence, Commerce, Production oraz Data&Analytics.
Social Media Manager
Social Media Manager
Domaniewska 44A, Warszawa
Publicis Groupe