W Publicis Warsaw wierzymy w CIEKAWOŚĆ. To właśnie dzięki niej osiągamy sukcesy w rozwiązywaniu biznesowych wyzwań naszych Klientów i to ona sprawia, że potrafimy zaproponować skuteczne rozwiązania, bez względu na to, czy tworzymy platformę komunikacyjną, kampanię digitalową, aktywację, czy aplikację. Jesteśmy jedną z największych, najbardziej innowacyjnych i najczęściej nagradzanych agencji reklamowych w Polsce. Należymy do Publicis Groupe, globalnej sieci agencji specjalizujących się w komunikacji marketingowej, digitalu, mediach, technologii i AI. Naszymi klientami są m.in.: Renault, Nestlé Polska, Paul Hartmann, Sanofi-Aventis, BNP Paribas Bank Polska, L’Oréal Polska, Procter & Gamble/PGH, Animex, Maspex, Mondelez, Pru. Dołącz do nas i odkryj moc ciekawości!
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Aktywny udział w projektach dla obecnych klientów agencji oraz w działaniach new business;
- Współtworzenie kampanii wizerunkowych i sprzedażowych oraz proponowanie nowoczesnych rozwiązań projektowych;
- Samodzielne tworzenie formatów kampanii: social media i bannerowych oraz kompleksowa realizacja przeformatowań;
- Projektowanie i tworzenie animacji na potrzeby social media oraz kampanii digitalowych;
- Bieżące śledzenie trendów w designie i reklamie.
Czego oczekujemy?
- Minimum 2-letnie doświadczenie w projektowaniu (kampanie digitalowe, bannerowe oraz social media) poparte portfolio zawierające projekty komercyjne;
- Obsługa programów Adobe: Photoshop, Ilustrator, InDesign i After Effects. Znajomość Figmy będzie dodatkowym atutem;
- Dobra znajomość zasad projektowania i kompozycji;
- Doświadczenie w tworzeniu różnorodnych formatów bannerowych i na social media;
- Umiejętność tworzenia animacji (materiały na social media oraz dłuższe formy animowane);
- Znajomość specyfikacji do tworzenia plików emisyjnych formatów digital;
- Sprawna praca z brand bookami klientów i dbałość o spójność wizerunkową marek;
- Dobra orientacja w aktualnych trendach w projektowaniu graficznym i reklamie;
- Umiejętności koncepcyjne w zakresie tworzenia idei graficznej (samodzielne kreowanie rozwiązań wizualnych);
- Otwartość na współpracę między działami, komunikatywność;
- Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu;
- Systematyczność i dokładność (Pixel Perfect);
- Mile widziana znajomość graficznych narzędzi AI.
Co oferujemy:
- Pracę hybrydową;
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.);
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.