W Publicis Warsaw wierzymy w CIEKAWOŚĆ. To właśnie dzięki niej osiągamy sukcesy w rozwiązywaniu biznesowych wyzwań naszych Klientów i to ona sprawia, że potrafimy zaproponować skuteczne rozwiązania, bez względu na to, czy tworzymy platformę komunikacyjną, kampanię digitalową, aktywację, czy aplikację. Jesteśmy jedną z największych, najbardziej innowacyjnych i najczęściej nagradzanych agencji reklamowych w Polsce. Należymy do Publicis Groupe, globalnej sieci agencji specjalizujących się w komunikacji marketingowej, digitalu, mediach, technologii i AI. Naszymi klientami są m.in.: Renault, Nestlé Polska, Paul Hartmann, Sanofi-Aventis, BNP Paribas Bank Polska, L’Oréal Polska, Procter & Gamble/PGH, Animex, Maspex, Mondelez, Pru. Dołącz do nas i odkryj moc ciekawości!
Odnajdujesz się w kreatywnym środowisku? Praca w reklamie jest dla Ciebie inspirująca?
Jeśli tak, dołącz do naszego zespołu i odkryj pracę pełną pasji i wyzwań!
Jak będzie wyglądać Twoja praca?
- Realizacja projektów dla klienta z branży motoryzacyjnej
- Praca w zgranym zespole, który wspólnie dowozi projekty na najwyższym poziomie.
- Dynamiczna współpraca z zespołami produkcyjnymi i zarządzającymi projektami, gdzie Twoje pomysły znajdą swoje miejsce.
- Zarządzanie budżetami i śledzenie rentowności projektów.
- Tworzenie prezentacji, precyzyjnych kosztorysów i szczegółowych harmonogramów - Twoja praca naprawdę zrobi różnicę.
- Dbałość o jakość i terminowość realizowanych projektów.
- Utrzymywanie dobrych relacji z klientem.
- Realizacja ekscytujących projektów komunikacyjnych 360°, które sprawią, że każdy dzień będzie inny.
A Dodatkowo:
- Dowiesz się czym jest prawdziwa multidyscyplinarność, korzystając z rozległej wiedzy grupy Publicis oraz narzędzi AI.
- Zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowym środowisku, ucząc się od najlepszych specjalistów.
- Poznasz nowe narzędzia i niesamowitych ludzi, którzy podzielają Twoją pasję i determinację.
Zastanawiamy się, czy...
- Masz 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji reklamowej, a praca z markami motoryzacyjnymi lub dla klientów sieciowych to Twoja specjalność?
- Płynnie posługujesz się językiem angielskim, otwierając drzwi do międzynarodowych projektów?
- Potrafisz poradzić sobie z wyzwaniami związanymi z pracą na kliencie zcentralizowanym?
- Jesteś pozytywnie nastawioną osobą, która z optymizmem patrzy na nowe wyzwania?
- Masz oko do detali, proaktywne podejście i potrafisz ustalać priorytety w dynamicznym środowisku?
- Twoje umiejętności planowania i koordynacji kampanii 360° (ATL/BTL/Digital) są na wysokim poziomie, a doświadczenie w kampaniach digital spójnych z ATL i BTL to Twój as w rękawie?
Jeśli odpowiedź brzmi „tak”, czekamy właśnie na Ciebie!
Co oferujemy:
- Pracę hybrydową (3 dni biurowe);
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.)
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych;
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.