W Publicis Warsaw wierzymy w CIEKAWOŚĆ. To właśnie dzięki niej osiągamy sukcesy w rozwiązywaniu biznesowych wyzwań naszych Klientów i to ona sprawia, że potrafimy zaproponować skuteczne rozwiązania, bez względu na to, czy tworzymy platformę komunikacyjną, kampanię digitalową, aktywację, czy aplikację. Jesteśmy jedną z największych, najbardziej innowacyjnych i najczęściej nagradzanych agencji reklamowych w Polsce. Należymy do Publicis Groupe, globalnej sieci agencji specjalizujących się w komunikacji marketingowej, digitalu, mediach, technologii i AI. Naszymi klientami są m.in.: Renault, Nestlé Polska, Paul Hartmann, Sanofi-Aventis, BNP Paribas Bank Polska, L’Oréal Polska, Procter & Gamble/PGH, Animex, Maspex, Mondelez, Pru. Dołącz do nas i odkryj moc ciekawości!
Opis stanowiska:
- Współtworzenie kampanii reklamowych 360 i rozwijanie już istniejących, ze szczególnym uwzględnieniem kampanii digital
- Pisanie haseł i tekstów reklamowych, tłumaczenia i adaptacje oraz wszelka inna praca z tekstem, szczególnie dla platform cyfrowych, takich jak strony internetowe i media społecznościowe
- Ścisła współpraca z Art Directorem, strategiem oraz accountem w zależności od etapu projektu, współpraca ze studiem i postprodukcją
- Udział w projektach globalnych, konkursowych, kampaniach o potencjale nagrodowym oraz samodzielne wyszukiwanie projektów dodatkowych
Kwalifikacje:
- Myślenie ideą opartą o ciekawy insight i opakowaną w zaskakującą egzekucję (chętnie z zastosowaniem nowych technologii) - poparte pracami i nagrodami
- Co najmniej 1-2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dużym atutem
- Doświadczenie w pracy nad kampaniami zintegrowanymi (branża FMCG mile widziana)
- Dobra znajomość świata reklamy, popkultury i specyfiki obszaru digital
- Doświadczenie w pracy dla dużych klientów
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i komunikatywna angielskiego, umiejętność prezentowania pomysłów przed klientem
- Abstrakcyjne myślenie, nieszablonowe pomysły i poczucie humoru będą dużym atutem
Co oferujemy:
- Pracę hybrydową (trzy dni pracy stacjonarnej);
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.);
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych;
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.