Senior Copywriter
Nowa
Marketing

Senior Copywriter

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Publicis Warsaw

Publicis Warsaw

Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski B2

portfolio

kampanie 360

prezentacje

Opis stanowiska

W Publicis Warsaw wierzymy w CIEKAWOŚĆ. To właśnie dzięki niej osiągamy sukcesy w rozwiązywaniu biznesowych wyzwań naszych Klientów i to ona sprawia, że potrafimy zaproponować skuteczne rozwiązania, bez względu na to, czy tworzymy platformę komunikacyjną, kampanię digitalową, aktywację, czy aplikację. Jesteśmy jedną z największych, najbardziej innowacyjnych i najczęściej nagradzanych agencji reklamowych w Polsce. Należymy do Publicis Groupe, globalnej sieci agencji specjalizujących się w komunikacji marketingowej, digitalu, mediach, technologii i AI. Naszymi klientami są m.in.: Renault, Nestlé Polska, Paul Hartmann, Sanofi-Aventis, BNP Paribas Bank Polska, L’Oréal Polska, Procter & Gamble/PGH, Animex, Maspex, Mondelez, Pru. Dołącz do nas i odkryj moc ciekawości!


Opis stanowiska:

  • Współtworzenie kampanii reklamowych 360 i rozwijanie już istniejących, ze szczególnym uwzględnieniem kampanii digital
  • Pisanie haseł i tekstów reklamowych, tłumaczenia i adaptacje oraz wszelka inna praca z tekstem, szczególnie dla platform cyfrowych, takich jak strony internetowe i media społecznościowe
  • Ścisła współpraca z Art Directorem, strategiem oraz accountem w zależności od etapu projektu, współpraca ze studiem i postprodukcją
  • Udział w projektach globalnych, konkursowych, kampaniach o potencjale nagrodowym oraz samodzielne wyszukiwanie projektów dodatkowych


Kwalifikacje:

  • Myślenie ideą opartą o ciekawy insight i opakowaną w zaskakującą egzekucję (chętnie z zastosowaniem nowych technologii) - poparte pracami i nagrodami
  • Co najmniej 1-2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dużym atutem
  • Doświadczenie w pracy nad kampaniami zintegrowanymi (branża FMCG mile widziana)
  • Dobra znajomość świata reklamy, popkultury i specyfiki obszaru digital
  • Doświadczenie w pracy dla dużych klientów
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i komunikatywna angielskiego, umiejętność prezentowania pomysłów przed klientem
  • Abstrakcyjne myślenie, nieszablonowe pomysły i poczucie humoru będą dużym atutem


Co oferujemy:

  • Pracę hybrydową (trzy dni pracy stacjonarnej);
  • Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
  • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.);
  • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
  • Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych;


W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.

Rekomendowane oferty

Content Creator Social Media

Nowa
5 000 - 7 500 PLN/mies.
Focus Agency Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
pomysłowość
Lekkie pióro
kreatywność
Nowa