Professional Service Specialist
Nowa

Professional Service Specialist

11 000 - 14 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Umiejętności komunikacyjne

praca z klientem

HubSpot

SaaS

prezentacje

myślenie analityczne

Notion

Mile widziane

finanse publiczne

Figma

Amplitude

samorządy w Polsce

Ms Azure

Opis stanowiska

Jesteśmy Publink! Tworzymy aplikacje dla sektora publicznego. Mamy konkretną misję - dzięki nam administracja ma bardziej ludzką twarz.

Za nami ponad 10 lat działania. Przeszliśmy od małej grupy cenionych konsultantów do skalującego się startupu SaaS. Ostatnie 5 lat to wzrost od 2 do niespełna 12 mln zł ARR. To jednak dopiero początek naszej przygody 🚀.


Wzrost jest dla nas ważny; ale najważniejsi są Klienci. Sprawdź, jak bardzo doceniają naszą pracę: publink.com/#reviews-section


Kogo szukamy?

Professional Service Specialist, który_a zaopiekuje potrzeby naszych Klientów poprzez udzielanie im bieżącego wsparcia merytorycznego i realizację usług opartych na ekosystemie produktów Publink.


Wymagania

  • Masz min. 3-letnie doświadczenie w obszarze bezpośredniej pracy z Klientem (w zespole obsługi przy produktach technologicznych lub realizacji usług opartych o produkt technologiczny)
  • Rozumiesz i stosujesz podejście zorientowane na Klienta, koncentrując się na budowaniu i utrzymywaniu długotrwałych relacji
  • Rozumiesz specyfikę SaaS
  • Potrafisz myśleć analitycznie i w łatwy sposób dostrzegasz zależności
  • Cechują Cię wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Swobodnie odnajdujesz się w prowadzeniu prezentacji, wystąpień lub spotkań na żywo
  • Charakteryzuje Cię otwartość, szczerość i chęci do nauki
  • Prezentujesz postawę gracza zespołowego, zaangażowanie i chęć współpracy nad wspólnymi celami
  • Jesteś osobą samoorganizującą się - świetnie zarządzasz priorytetami oraz swoim czasem
  • Lubisz usprawniać swoją codzienną pracę
  • Jesteś nastawiony_a na działanie i rozwiązywanie problemów
  • Sprawnie posługujesz się takimi narzędziami jak: HubSpot, Notion, Amplitude, MS Azure, Figma
  • Biegle posługujesz się językami polskim (natywnie/C2) i angielskim (min. B2)


Nice to haves:

  • Masz doświadczenie w zakresie budowania usług opartych o produkt/ strategii usługowych dla Klientów SaaS
  • Rozumiesz jak funkcjonują samorządy w Polsce, znasz podstawy działania finansów publicznych na poziomie samorządowym


Jakie będą Twoje cele krótkoterminowe (3 miesiące)?

  • Wdrożysz się do organizacji, merytorycznie, technicznie i produktowo
  • Aktywnie przejdziesz przez istniejące procesy na styku pracy z Klientem
  • Wesprzesz inne osoby w roli PPS w realizacji usług na rzecz Klientów


Jakie będą Twoje cele średnioterminowe (3-6 miesięcy)?

  • Weźmiesz odpowiedzialność za samodzielną realizację usług na rzecz Klientów (bieżąca obsługa i współpraca)


Jakie będą Twoje cele długoterminowe (6-12 miesięcy)?

  • Samodzielnie będziesz realizować projekty (dedykowane kampanie i projekty mające na celu poprawę performance Klientów w produkcie)
  • Wpłyniesz na poprawę metryk prezentujących efekty działania zespołu


Zapewnimy Ci...

  • Formę współpracy w oparciu o umowę B2B (widełki w przedziale 11 - 14k PLN netto)
  • Elastyczny czas pracy (rozpoczęcie dnia do godz. 9:00)
  • 26 dni wolnych
  • Tryb pracy hybrydowy lub zdalny (z przyjazdem 1/msc. do biura w Poznaniu)
  • Niezbędny sprzęt, system operacyjny do wyboru (MS Windows lub MacOS)
  • Stanowisko pracy w biurze i domu (2 monitory, stacja dokująca, słuchawki itp.)
  • Swobodę i wolność do podejmowania decyzji w swoim obszarze
  • Przestrzeń do popełniania błędów i wyciągania z nich wniosków
  • Budżet na udział w szkoleniach i konferencjach
  • Tradycyjne benefity (prywatna opieka medyczna, karta multisport, angielski z native speakerem)


Ważne dla nas wartości, które pozwolą Ci określić czy do nas pasujesz...

✅ Jesteśmy ambitni - chcemy rosnąć szybko po to, aby nasze produkty mogły rzeczywiście zmienić otaczającą nas rzeczywistość.

✅ Jesteśmy pomocni - docieramy do prawdziwych potrzeb i problemów i rozwiązujemy je, czasem poświęcając coś ekstra - żeby dowieźć.

✅ Jesteśmy autentyczni - nie udajemy (jako organizacja i jako ludzie), przyznajemy się do błędów i niewiedzy, pokazujemy nasze działania i "mówimy jak jest".

✅ Jesteśmy przyjaźni - tworzymy wspólnotę dla urzędników i dla nas, komunikujemy się prosto, zrozumiale oraz z dobrymi intencjami.


Wszystko to przekłada się na kulturę organizacyjną, w której istotną rolę odgrywają m. in.:

  • Sens i wartości ponad zysk - potrafimy zrezygnować z zarobku, kiedy uważamy że to oddali nas od realizacji misji - bardziej ludzkiej administracji
  • Współpraca zespołów ponad hierarchią - stosujemy merytokrację, gdzie liczy się argument i współpraca a nie nazwa stanowiska
  • Wolność i zaufanie ponad zasadami i kontrolą - razem dążymy do celów, nie interesują nas wycinkowe działania ani meldowanie się o konkretnej godzinie
  • Radykalna transparencja ponad reglamentacją informacji - wszystkie informacje odnośnie tego co robimy, czym się zajmujemy i jakie są tego rezultaty są “domyślnie otwarte”


Proces rekrutacji

  1. 🙌 sprawdzenie aplikacji - zapraszamy na rozmowę kandydatów, których CV wskazuje na dopasowanie do roli i potrzeb opisanych w ogłoszeniu
  2. 👊 rozmowa wstępna z Olą (CCO) oraz Weroniką (Professional Service Specialist) - do 60 minut online - poznajemy się i sprawdzamy dopasowanie do roli, szukamy cech miękkich świadczących o dopasowaniu do organizacji
  3. 💡 zadanie rekrutacyjne - jeśli pierwsza rozmowa jest obiecująca, poprosimy Cię o wykonanie zadania, za pomocą którego będziemy chcieli poznać Twój sposób myślenia i podejścia do rozwiązywania problemów
  4. 💪 II rozmowa - na podstawie wykonanego zadania podejmiemy decyzję o zaproszeniu Cię do udziału spotkaniu odbywającym się w naszym biurze w Poznaniu - ok. 2h live - wezmą w niej udział osoby pełniące różne role w naszej organizacji, z którymi przyjdzie Ci współpracować
  5. ☎️ rozmowa z Twoimi współpracownikami - w trakcie drugiej rozmowy poprosimy Cię o przekazanie kontaktu do kilku osób z którymi pracowałeś_aś wcześniej (np. członków zespołu, dawnych liderów, partnerów w projekcie) żeby skontaktować się z nimi i zapytać czy polecają współpracę z Tobą
  6. 🤝 oferta - albo przedstawimy ofertę albo obszernie feedbackujemy cały proces


11 000 - 14 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Content Moderator (Junior Data Reviewer) with English and Hebrew

Nowa
Accenture
Łódź
Hebrew
English
Nowa

Specialist Customer Care QA Agent (with Spanish, Italian or French)

Nowa
Align Technology
Wrocław
wykształcenie wyższe
obsługa klienta
project management
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta z j. węgierskim

Nowa
AZAGroup
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
telefoniczna obsługa klienta
Nowa

Obsługa klienta z Językiem Włoskim

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Gdańsk
język angielski
język włoski
Nowa

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta francuskojęzycznego

Nowa
6 500 - 8 500 PLN/mies.
APV.EU
Poznań
Microsoft Office
sprzedaż
prawo jazdy kat. B
Nowa