Księgowa/ Księgowy
Nowa
Finanse
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Quick Service Logistics Polska Sp. z o.o., sp.k

Quick Service Logistics Polska Sp. z o.o., sp.k

QSL POLSKA należy do międzynarodowej grupy logistycznej Meyer Quick Service Logistics. Dostarczamy kompleksową obsługę logistyczną, koordynujemy pełny łańcuch dostaw, od nabywania produktów, poprzez jego magazynowanie, po dystrybucję do punktów sprzedaży. Specjalizujemy się w magazynowaniu i transporcie świeżej żywności. Obsługujemy wiodące na rynku sieci kawiarń i restauracji fast food, niemal 750 lokali na terenie Polski. Udostępniamy również powierzchnię magazynową. Mamy dwa centra dystrybucyjne, w Teresinie i w Sosnowcu oraz trzy centra przeładunkowe cross-dock, w Poznaniu, Gdańsku i we Wrocławiu. Zatrudniamy ponad 200 pracowników.

Wymagane umiejętności

angielski B2

Ustawa o rachunkowości

komunikacja

analityczne myślenie

odpowiedzialność

samodzielność

księgowość

finanse

rachunkowość

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Zakres obowiązków:

  • Współudział w prowadzeniu bieżącej księgowości podmiotu w Polsce oraz podmiotu powiązanego w Czechach.

  • Księgowanie dokumentów w systemie księgowym (faktury sprzedaży, faktury zakupu, wyciągi bankowe, wydatki pracownicze itp.)

  • Weryfikacja poprawności dokumentów księgowych pod względem przepisów księgowych i podatkowych

  • Uzgadnianie sald kont, weryfikacja poprawności sald dostawców/klientów i rozliczeń publicznoprawnych

  • Naliczanie i księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów

  • Obliczanie i księgowanie rezerw, wycen, różnic kursowych, kosztu własnego sprzedaży;

  • Aktywny udział w procesach zamknięcia miesiąca i roku oraz audytach podmiotu w Polsce oraz podmiotu powiązanego w Czechach

  • Współpraca z innymi działami firmy (business partnering)


Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku samodzielnego księgowego w międzynarodowej firmie

  • Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości

  • Doświadczenie w procesie zamknięcia miesiąca/roku

  • Bardzo dobra znajomość programu MS Excel

  • Doskonałe umiejętności planowania i samoorganizacji

  • Odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu

  • Płynna znajomość języka angielskiego (co najmniej poziom B2)


Zapewnimy Ci:


  • Szkolenia z zakresu kompetencji miękkich oraz szkolenia twarde

  • Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i kompetencji

  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie)

  • Dofinansowanie do nauki języków obcych (angielskiego lub niemieckiego)

  • Dodatki świąteczne i urlopowe

  • Program poleceń pracowniczych



Praca 4 dni z biura, 1 dzień zdalnie.

Alej Jana Pawła II 11

00-828 Warszawa