Cześć!
Poszukujemy wsparcia do naszego działu Customer Service – Jeśli jesteś studentką/ studentem i szukasz pracy, którą łatwo pogodzisz z zajęciami – ta oferta może być dla Ciebie :)
Szukamy energicznej, zorganizowanej osoby, która dołączy do naszego zespołu Customer Service na podstawie umowy zlecenia.
Twoim głównym zadaniem będzie wsparcie działu w codziennej pracy – w szczególności w zakresie obsługi telefonicznej naszych Klientów, procesowaniu reklamacji oraz wystawianiu faktur korygujących.
Praca - ok 100 godzin miesięcznie.
Jeśli czujesz, że to może być coś dla Ciebie – odezwij się do nas!
- Codzienne wsparcie w obowiązkach działu CS
- Kontakt telefoniczny z klientem
- Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń klientów: odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące produktów i usług. Przyjmowanie reklamacji oraz zgłoszeń dotyczących błędów w dokumentacji
- Wykonywanie korekt dokumentów: analiza i identyfikacja błędów w fakturach
- Wprowadzanie korekt w systemie zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Przygotowywanie i wysyłanie poprawnych dokumentów do klienta
- Prowadzenie dokładnej dokumentacji wszystkich dokonanych korekt
- Współpraca z innymi członkami zespołu w celu zapewnienia efektywnej obsługi klienta
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Dobre umiejętności komunikacyjne
- Znajomość obsługi komputera i programów biurowych (np. Excel, Word)
- Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków.