Pracownik działu Customer Service
Nowa
Obsługa klienta

Pracownik działu Customer Service

Warszawa
35 PLN/godz.Brutto za godzinę - UZ
35 PLN/godz.Brutto za godzinę - UZ
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

komunikatywność

analityczne myślenie

obsługa klienta

Opis stanowiska

Cześć!

Poszukujemy wsparcia do naszego działu Customer Service – Jeśli jesteś studentką/ studentem i szukasz pracy, którą łatwo pogodzisz z zajęciami – ta oferta może być dla Ciebie :)

Szukamy energicznej, zorganizowanej osoby, która dołączy do naszego zespołu Customer Service na podstawie umowy zlecenia.

Twoim głównym zadaniem będzie wsparcie działu w codziennej pracy – w szczególności w zakresie obsługi telefonicznej naszych Klientów, procesowaniu reklamacji oraz wystawianiu faktur korygujących.

Praca - ok 100 godzin miesięcznie.

Jeśli czujesz, że to może być coś dla Ciebie – odezwij się do nas!


Twój zakres obowiązków

  • Codzienne wsparcie w obowiązkach działu CS
  • Kontakt telefoniczny z klientem
  • Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń klientów: odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące produktów i usług. Przyjmowanie reklamacji oraz zgłoszeń dotyczących błędów w dokumentacji
  • Wykonywanie korekt dokumentów: analiza i identyfikacja błędów w fakturach
  • Wprowadzanie korekt w systemie zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Przygotowywanie i wysyłanie poprawnych dokumentów do klienta
  • Prowadzenie dokładnej dokumentacji wszystkich dokonanych korekt
  • Współpraca z innymi członkami zespołu w celu zapewnienia efektywnej obsługi klienta


Nasze wymagania

  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Dobre umiejętności komunikacyjne
  • Znajomość obsługi komputera i programów biurowych (np. Excel, Word)
  • Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków.

 

35 PLN/godz.

Brutto za godzinę - UZ

Rekomendowane oferty

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niderlandzkim

Nowa
Auto Partner S.A.
Bieruń
obsługa klienta
terminowość
administracja
Nowa