HR Biznes Partner ds. Projektów Rozwojowych
Nowa
HR

HR Biznes Partner ds. Projektów Rozwojowych

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B1

prawo jazdy kat. B

Microsoft Office Excel

Microsoft Office PowerPoint

zarządzanie zasobami ludzkimi

Mile widziane

narzędzia HR

platformy HR

Opis stanowiska

offer-banner

Opis firmy

Dołączysz do fantastycznego zespołu, który sprawi, ze szybko poznasz tajniki nowej pracy. Każdy projekt będzie dla Ciebie niezapomnianą przygodą. U nas nie ma miejsca na nudę!


Stanowisko

HR Biznes Partner ds. Projektów Rozwojowych


Opis stanowiska

  • Koordynowanie i administrowanie działaniami szkoleniowo-rozwojowymi w ramach polityki personalnej (zarówno wewnątrzfirmowej, jak i Grupy Raben), w tym organizacja oraz prowadzenie wewnętrznych szkoleń
  • Wspieranie rozwoju organizacji poprzez efektywne wykorzystanie potencjału pracowników – budowanie ścieżek kariery, programów sukcesji i rozwoju talentów
  • Bieżąca współpraca z kadrą zarządzającą w zakresie kreowania i ukierunkowania działań personalnych wspierających cele strategiczne Raben Logistics Polska oraz cele Grupy Raben
  • Monitorowanie i analizowanie otoczenia rynkowego, w szczególności rynku pracy oraz proponowanie kierunków rozwoju zasobów ludzkich w odniesieniu do tendencji rynkowych
  • Inicjowanie i wdrażanie działań zwiększających zaangażowanie i efektywność pracowników, m.in. na podstawie wyników corocznych badań zaangażowania
  • Analizowanie kluczowych wskaźników HR oraz przygotowywanie raportów i rekomendacji dla Biznesu
  • Wspieranie procesu przeprowadzania i komunikacji zmian


Wymagania

  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Wyższe wykształcenie – preferowane kierunki związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (komunikacja ustna i pisemna – język wykorzystywany w codziennej pracy)
  • Umiejętność budowania relacji strategicznych wspierających realizację celów organizacji
  • Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów i spotkań rozwojowych
  • Znajomość programów MS Office (w szczególności PowerPoint, Excel) na poziomie średniozaawansowanym
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • Samodzielność, inicjatywa i nastawienie na rezultat
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Gotowość do częstych podróży służbowych
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość narzędzi i platform HR, w tym systemów do zarządzania danymi miękkimi pracowników (np. kompetencjami), będzie dodatkowym atutem


Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Kompleksowy program wdrożeniowy dostosowany do specyfiki działu oraz stanowiska
  • Interesującą i pełną wyzwań pracę u wiodącego operatora usług logistycznych
  • Przestrzeń do inicjowania i wdrażania własnych pomysłów oraz wpływ na kluczowe procesy personalne wspierające rozwój firmy
  • Szeroki pakiet benefitów – m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie karty Multisport, paczki świąteczne dla pracowników i dzieci, dofinansowanie do wypoczynku​, platformę e-learningową do nauki języków obcych oraz wiele innych


Rekomendowane oferty

Lider Kadr

Nowa
Amica Group
Oborniki
Płatnik
procesy kadrowe
kadry
Nowa

Specjalista HR Contact Centre

Nowa
4 666 - 7 000 PLN/mies.
ipracujzdalnie.pl
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office
administracja
Nowa