Opis firmy
To wszystko dzięki grze zespołowej! Magazynierzy troszczą się o fachowe przeładunki i opiekują się towarem naszych Klientów w magazynach, Dyspozytorzy organizują dostawy, Specjaliści dbają o sprawny i przyjazny kontakt z Klientami, a Kierowcy docierają z zamówionym towarem do najdalszych zakątków Europy – wszyscy mamy wpływ na to, że Raben Logistics Polska nieustannie porusza rzeczy we właściwym kierunku.
Mamy drive do rozwoju!
Stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Klienta (m/k/x*)
Opis stanowiska
Kompleksowa obsługa klientów – telefoniczna oraz mailowa, utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
Nadzór nad bieżącą obsługą zleceń transportowych
Opracowywanie raportów zgodnie z potrzebami klienta
Kontakt z innymi komórkami organizacyjnymi i oddziałami firmy w ramach pełnionych obowiązków
Kompletowanie i ewidencjowanie dokumentacji
Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych
Wymagania
Posiadasz umiejętność budowania relacji z Klientami
Masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, logistyka, transport)
Dobrze znasz programy MS Office (Excel, Word, Power Point)
Masz doświadczenie w pracy z klientami
Bardzo dobrze organizujesz pracę własną oraz wykazujesz się orientacją na osiąganie celów
Posiadasz zdolności analityczne
Cechujesz się wysoką kulturą osobistą oraz otwartością i komunikatywnością
Jesteś odpowiedzialny i sumienny
Umiesz pracować w zespole
Potrafisz posługiwać się językiem angielskim na poziomie B1+
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Bogaty pakiet socjalny (Opieka medyczna, Multisport, bilety do kina, dofinansowanie do wakacji, bony świąteczne, ubezpieczenia grupowe, imprezy firmowe, paczki dla pracowników itp.)
Przyjazna atmosfera pracy w zgranym, profesjonalnym zespole, który tworzą wysokiej klasy specjaliści
Atmosfera wzajemnego szacunku i zaufania
Zawsze chcemy więcej i wciąż szukamy nowych rozwiązań!
Dołączysz do nas?
Rekomendowane oferty