Dołącz do fantastycznego zespołu, który sprawi, ze szybko poznasz tajniki nowej pracy. Każdy projekt będzie dla Ciebie niezapomnianą przygodą.
U nas nie ma miejsca na nudę!
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dystrybucji Krajowej (m/k/x*)
Opis stanowiska
- Zapewnianie kompleksowej obsługi Klientów zgodnie ze standardami Firmy
- Budowanie partnerskich, długookresowych relacji z Klientami
- Sprawowanie nadzoru nad realizacją procesu obsługi zleceń oraz rozwiązywanie bieżących zadań operacyjnych
- Analizowanie wskaźników jakościowych oraz przygotowywanie raportów
- Czynne uczestnictwo podczas spotkań z Klientami
Wymagania
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientami i współpracownikami
- Umiejętność pracy z danymi operacyjnymi oraz wyciągania wniosków z ich analizy
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i PowerPoint
Oferujemy
- Pracę w oparciu o umowę na czas określony (ok. 1,5 roku)
- Perspektywę zdobycia cennego doświadczenia w Grupie Raben
- Kompleksowy program wdrożeniowy dostosowany do specyfiki działu oraz stanowiska
- Szeroki pakiet benefitów – m.in. prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie karty Multisport, karty zniżkowe na paliwo, paczki żywnościowe, platformę e-learningową do nauki języka angielskiego i/lub niemieckiego
Mamy DRIVE do rozwoju!
To wszystko dzięki grze zespołowej! Magazynierzy troszczą się o fachowe przeładunki i opiekują się towarem naszych Klientów w magazynach, Dyspozytorzy organizują dostawy, Specjaliści dbają o sprawny i przyjazny kontakt z Klientami,
a Kierowcy docierają z zamówionym towarem do najdalszych zakątków Europy – wszyscy mamy wpływ na to,
że Raben Logistics Polska nieustannie porusza rzeczy we właściwym kierunku.