Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (m/k/x*)
-, Lublin
Raben Logistics Polska
Poznasz wspaniałych ludzi, z którymi podzielisz się swoją ekspercką wiedzą. Razem będziecie inicjować i wdrażać ekscytujące międzynarodowe projekty oraz świętować wspólne sukcesy.
Stanowisko
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (m/k/x*)
Opis stanowiska
Utrzymywanie codziennych relacji z Klientami Biznesowymi w zakresie dystrybucji krajowej oraz międzynarodowej;
Nadzorowanie bieżącej obsługi zleceń transportowych;
Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych;
Raportowanie jakości wykonywanych usług na potrzeby Klientów.
Wymagania
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji interpersonalnych;
Zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków;
Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu;
Znajomość j. angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (B1/B2);
Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel);
Doświadczenie w obsłudze klienta (branża TSL będzie dodatkowym atutem);
Zdolności analityczne.
Oferujemy
Program wdrożeniowy dostosowany do specyfiki działu oraz stanowiska;
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
Benefity m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dodatki okolicznościowe;
Samodzielność, zaufanie i wsparcie ze strony kierownictwa;
Możliwość codziennego bezpośredniego kontaktu z klientami biznesowymi – liderami w swoich obszarach.
Mamy drive do rozwoju!
To wszystko dzięki grze zespołowej! Magazynierzy troszczą się o fachowe przeładunki i opiekują się towarem naszych Klientów w magazynach, Dyspozytorzy organizują dostawy, Specjaliści dbają o sprawny i przyjazny kontakt z Klientami, a Kierowcy docierają z zamówionym towarem do najdalszych zakątków Europy – wszyscy mamy wpływ na to, że Raben Logistics Polska nieustannie porusza rzeczy we właściwym kierunku.