Miejsce pracy: ul. Ceglana 35, 40-514 Katowice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę, pełny etat
Tryb pracy: Hybrydowy
System pracy: Zmianowy
Opis stanowiska:
Poszukujemy osoby na stanowisko Pracownika Działu Wsparcia Technicznego, która będzie odpowiedzialna za zapewnienie wsparcia technicznego dla naszych klientów. Do głównych zadań należeć będzie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych, obsługa zgłoszeń oraz współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług.
Wymagania:
Zdolności techniczno-informatyczne;
Doskonałe umiejętności komunikacyjne – jasne i precyzyjne przekazywanie informacji w mowie i piśmie;
Umiejętność aktywnego słuchania i dostosowywania komunikatu do potrzeb rozmówcy;
Proaktywne podejście i nastawienie na wysoką jakość obsługi klienta;
Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2;
Gotowość do pracy w systemie zmianowym.
Mile widziane:
Doświadczenie w pracy z klientem (helpdesk, customer service, IT support);
Wiedza z zakresu radiologii;
Znajomość systemu JIRA.
Oferujemy:
Elastyczny grafik;
Stabilne zatrudnienie w nowoczesnym środowisku pracy;
Możliwość pracy hybrydowej;
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty