Junior Support Engineer
Nowa
Obsługa klienta

Junior Support Engineer

Katowice
5 500 - 7 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
5 500 - 7 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B1

analiza

branża IT

customer service

empatia

Mile widziane

branża medyczna

dokumentacja techniczna

Jira

Opis stanowiska

Miejsce pracy: ul. Ceglana 35, 40-514 Katowice

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę, pełny etat

Tryb pracy: Hybrydowy

System pracy: Zmianowy


Opis stanowiska:

Poszukujemy osoby na stanowisko Pracownika Działu Wsparcia Technicznego, która będzie odpowiedzialna za zapewnienie wsparcia technicznego dla naszych klientów. Do głównych zadań należeć będzie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych, obsługa zgłoszeń oraz współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług.


Wymagania:

  • Zdolności techniczno-informatyczne;

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne – jasne i precyzyjne przekazywanie informacji w mowie i piśmie;

  • Umiejętność aktywnego słuchania i dostosowywania komunikatu do potrzeb rozmówcy;

  • Proaktywne podejście i nastawienie na wysoką jakość obsługi klienta;

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2;

  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym.

  • Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy z klientem (helpdesk, customer service, IT support);

  • Wiedza z zakresu radiologii;

  • Znajomość systemu JIRA.


Oferujemy:

  • Elastyczny grafik;

  • Stabilne zatrudnienie w nowoczesnym środowisku pracy;

  • Możliwość pracy hybrydowej;

  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.

5 500 - 7 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP