Współpraca i monitorowanie działań agencji reklamowej w zakresie prowadzenia kampanii marketingowych w różnych kanałach (np. Google Ads, Facebook Ads, reklama programatyczna, itp.).
Współpraca z wieloma działami w firmie (Produkt, Marketing, Pricing, Analityk) celem maksymalizacji sprzedaży na stronie www poszczególnych wycieczek w kontekście prowadzonych działań reklamowych.
Kreowanie i implementacja strategii w różnych platformach reklamowych, monitorowanie wyników i wprowadzanie korekt w celu optymalizacji wydajności.
Planowanie, alokacja i monitorowanie budżetów reklamowych.
Tworzenie regularnych raportów dotyczących wyników kampanii, prezentowanie wyników i rekomendacji.
Nasze wymagania:
Doświadczenie w pracy przy serwisie internetowym z systemem sprzedaży online.
Minimum 5-letnie doświadczenie w e-marketingu lub e-commerce.
Znajomości rynku reklamowego oraz mediowego w Polsce.
Umiejętność opracowywania i wdrażania strategii marketingowych, które są zgodne z celami biznesowymi.
Umiejętność zarządzania wieloma kampaniami jednocześnie, priorytetyzacji zadań i dostarczanie wyników w określonych terminach.
Wysokie zdolności analityczne.
Samodzielność i szybkość w działaniach.
Oferujemy:
Pracę dla marki regularnie nagradzanej w konkursach marketingowych i e-commerce (Effie, Mixx Awards, Dyrektor E-commerce Roku i inne).
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B.
Pracę w biurze przy Piotrkowskiej 270 w Łodzi, z możliwością pracy zdalnej do 2 dni w tygodniu.