Kim jesteśmy
Range to agencja digitalowa. Stanowimy zgraną, dobrze uzupełniającą się drużynę, która oprócz wiedzy i doświadczenia jest w stanie zaoferować Klientom rozwiązania szyte na miarę.
Obecnie poszukujemy kandydata/ki na stanowisko Junior Paid Ads Specialist.
Preferowane osoby z województwa małopolskiego oraz świętokrzyskiego, jednak zachęcamy do aplikowania kandydatów z całej Polski.
Co będzie należało do Twoich zadań
- ambicja i determinacja w osiąganiu celów - konieczne,
- prowadzenie kampanii Google Ads/Meta Ads dla nowych i obecnych klientów,
- bieżąca optymalizacja kampanii Google Ads/Meta Ads,
- tworzenie raportów i podsumowań z prowadzonych działań,
- śledzenie najnowszych rozwiązań związanych z Google Ads/Facebook Ads.
Wymagania
- posiadasz przynajmniej 1 rok doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads/Meta Ads,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
- podstawowa znajomość Google Tag Managera,
- lekkie pióro, doświadczenie w tworzeniu angażujących i spójnych treści dopasowanych do grup docelowych.
Dodatkowe atuty
- znajomość Google Sheets,
- umiejętność wykorzystania AI do automatyzacji i przyspieszenia działań w kampaniach reklamowych.
Od potencjalnego kandydata oczekujemy
- proaktywnej postawy,
- budowania relacji z klientami,
- systematycznej chęci pogłębiania wiedzy,
- testowania i wdrażania najnowszych dostępnych rozwiązań,
- współpracy na pełen etat.
Co oferujemy
- wynagrodzenie 5 100 - 5 900 netto B2B lub 4 300 - 4 900 brutto umowa o pracę - zależne od doświadczenia,
- współpraca z zespołem ekspertów z innych działów agencji,
- jasna ścieżka awansu z określonymi KPI i czasem, obejmująca stanowiska od Paid Ads Intern do Head of Paid Ads, umożliwiająca rozwój i awans w oparciu o osiągnięcia i zaangażowanie,
- udział w szkoleniach, eventach i konferencjach branżowych,
- realny wpływ na kierunek rozwoju działu Paid Ads,
- elastyczne godziny pracy,
- pracę zdalną. (ew. możliwość pracy w biurze w Kielcach lub w najbliższym czasie w Krakowie)
Przebieg rekrutacji
- krok 1 - analiza przesłanych aplikacji
- krok 2 - meet na temat Twojego doświadczenia
- krok 3 - dodatkowe spotkanie uzupełniające / zadanie praktyczne (opcjonalnie)
- krok 4 - poinformowanie o wyniku rekrutacji (mailowo lub telefonicznie)