Miejsce pracy: Wrocław
Dbamy o Ciebie, dlatego u nas:
Budujesz wizerunek eksperta.
Wpływasz na nasz zrównoważony rozwój.
Wdrażasz innowacje.
Pracujesz międzynarodowo.
Jesteś partnerem.
Realizujesz swoje pomysły.
Parkujesz wygodnie.
Oferujemy
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
samodzielne, odpowiedzialne stanowisko w organizacji będącej światowym liderem branży;
niekorporacyjną kulturę pracy;
pracę w przyjaznym i doświadczonym zespole specjalistów;
prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe;
wspólne uczestniczenie w akcjach sportowych – piłka nożna, koszykówka, biegi długodystansowe, rajdy rowerowe.
Obowiązki
tworzenie i wdrażanie strategii zakupowej oraz zarządzanie kategoriami produktowymi, obejmujące dobór dostawców lokalnych i zagranicznych;
negocjowanie warunków umów z dostawcami – ceny, terminy, warunki płatności i dostaw;
raportowanie cyklu życia produktów, kreowanie, zarządzanie i odpowiedzialność za podległą ofertę produktową;
analiza konkurencyjności oraz poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców;
wykonywanie i koordynacja testów produktów;
koordynacja wprowadzania nowych produktów, współpraca z R&D i marketingiem;
utrzymywanie relacji biznesowych z dostawcami oraz koordynacja okresowych ocen dostawców;
odpowiedzialność i nadzór nad cennikami zakupowymi;
zaawansowane szkolenia produktowe, wewnętrzne i zewnętrzne, komunikacja produktu w organizacji;
analiza ofert, cen i działań konkurencji produktowej względem podległego portfela produktów;
bezpośrednie wsparcie sprzedaży podległych grup produktów - wizyty handlowe;
współpraca z działem R&D oraz marketingiem przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek i przygotowaniu oferty produktowej; akceptacja katalogów i innych publikacji marketingowych;
nadzór i akceptacja treści oraz danych w systemach m.in. IFS, Akeneo, CRD, LM;
przekazywanie informacji a także komunikacja produktowa m.in. NPD, do innych działów w firmie.
Wymagania
wykształcenie wyższe;
min. 3 lata doświadczenia w działach zakupu bądź zarządzaniu produktem i/lub handlu;
umiejętności analityczne, obsługa pakietu MS Office (m.in. tworzenie tabel przestawnych);
gotowość do wyjazdów służbowych;
znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ;
bardzo dobre umiejętności negocjacyjne oraz komunikacji werbalnej/pisemnej; zdolność do efektywnego planowania i priorytetyzacji zadań w dynamicznym środowisku
Rekomendowane oferty