Menedżer ds. Zarządzania i Zakupu Produktów
Nowa
Marketing

Menedżer ds. Zarządzania i Zakupu Produktów

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager / C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B2

strategia zakupowa

zarządzanie kategoriami zakupowymi

negocjacje

zarządzanie projektami

współpraca

Microsoft Office

Opis stanowiska

Miejsce pracy: Wrocław


Dbamy o Ciebie, dlatego u nas:

  • Budujesz wizerunek eksperta.

  • Wpływasz na nasz zrównoważony rozwój.

  • Wdrażasz innowacje.

  • Pracujesz międzynarodowo.

  • Jesteś partnerem.

  • Realizujesz swoje pomysły.

  • Parkujesz wygodnie.


Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

  • samodzielne, odpowiedzialne stanowisko w organizacji będącej światowym liderem branży;

  • niekorporacyjną kulturę pracy;

  • pracę w przyjaznym i doświadczonym zespole specjalistów;

  • prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe;

  • wspólne uczestniczenie w akcjach sportowych – piłka nożna, koszykówka, biegi długodystansowe, rajdy rowerowe.


Obowiązki

  • tworzenie i wdrażanie strategii zakupowej oraz zarządzanie kategoriami produktowymi, obejmujące dobór dostawców lokalnych i zagranicznych;

  • negocjowanie warunków umów z dostawcami – ceny, terminy, warunki płatności i dostaw;

  • raportowanie cyklu życia produktów, kreowanie, zarządzanie i odpowiedzialność za podległą ofertę produktową;

  • analiza konkurencyjności oraz poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców;

  • wykonywanie i koordynacja testów produktów;

  • koordynacja wprowadzania nowych produktów, współpraca z R&D i marketingiem;

  • utrzymywanie relacji biznesowych z dostawcami oraz koordynacja okresowych ocen dostawców;

  • odpowiedzialność i nadzór nad cennikami zakupowymi;

  • zaawansowane szkolenia produktowe, wewnętrzne i zewnętrzne, komunikacja produktu w organizacji;

  • analiza ofert, cen i działań konkurencji produktowej względem podległego portfela produktów;

  • bezpośrednie wsparcie sprzedaży podległych grup produktów - wizyty handlowe;

  • współpraca z działem R&D oraz marketingiem przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek i przygotowaniu oferty produktowej; akceptacja katalogów i innych publikacji marketingowych;

  • nadzór i akceptacja treści oraz danych w systemach m.in. IFS, Akeneo, CRD, LM;

  • przekazywanie informacji a także komunikacja produktowa m.in. NPD, do innych działów w firmie.


Wymagania

  • wykształcenie wyższe;

  • min. 3 lata doświadczenia w działach zakupu bądź zarządzaniu produktem i/lub handlu;

  • umiejętności analityczne, obsługa pakietu MS Office (m.in. tworzenie tabel przestawnych);

  • gotowość do wyjazdów służbowych;

  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ;

  • bardzo dobre umiejętności negocjacyjne oraz komunikacji werbalnej/pisemnej; zdolność do efektywnego planowania i priorytetyzacji zadań w dynamicznym środowisku