Szukamy osoby, dla której najważniejsze wartości to autentyczność i szczerość w relacjach. Kogoś, kto potrafi zadawać trafne pytania, uważnie słuchać i dążyć do zrozumienia potrzeb drugiej strony. Zależy nam na kimś, kto chce rozwijać się razem z nami, angażując się w długofalowy wzrost firmy.
Jak będzie wyglądać Twoja praca?
Twoja codzienna praca będzie koncentrować się na budowaniu trwałych relacji z naszymi klientami. Będziesz reprezentować Ready4S podczas spotkań z klientami i partnerami biznesowymi. Będziesz aktywnie badać ich potrzeby, wspierać w identyfikacji wyzwań i projektować rozwiązania, które je zaadresują.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Rozwój relacji z dedykowanymi Tobie klientami Ready4S
- Codzienny kontakt z klientem: telefoniczny, mailowy, podczas spotkań online, ale i osobiście (mniej więcej raz na kwartał będziesz mieć okazję odwiedzić klienta w siedzibie firmy w Europie, ale i poza nią)
- Badanie i analiza potrzeb osób odpowiedzialnych za budowanie zespołów Klienta
- Budowanie relacji z kandydatami do projektów prowadzonych przez Ready4S
- Bliska współpraca z osobami z Ready4S zajmującymi się procesami lead generation, sprzedaży i rekrutacji
- Dbanie o sprawną i efektywną komunikację
- Zbieranie i analizowanie informacji od klienta oraz pracowników w celu usprawniania współpracy
- Monitorowanie poziomu satysfakcji klientów, zgłaszanie ewentualnych ryzyk
Ta rola jest dla Ciebie jeśli
- Masz już doświadczenie w pracy z klientami B2B i chcesz rozwijać się w tym kierunku
- Masz doświadczenie w branży IT, znasz i rozumiesz ten rynek
- Dobrze czujesz się w roli osoby „łączącej kropki” – umiesz pogodzić potrzeby klienta i zespołu
- Czujesz się swobodnie rozmawiając po angielsku
- Cenisz sobie pracę na priorytetach i lubisz mieć jasno wyznaczone cele
- Działasz zespołowo i potrafisz poprosić o pomoc, jeśli czegoś nie wiesz
Ta rola nie jest dla Ciebie jeśli:
- stawiasz cele indywidualne ponad zespołowe
- wolisz szybkie i namacalne cele niż długofalowe budowanie efektu
- nie lubisz dopytywać, dociekać i upewniać się, że wszystko jest jasne po obu stronach
Brzmi jak wyzwanie dla Ciebie?
Jeśli potrafisz budować relacje oparte na zaufaniu, skutecznie koordynować procesy i chcesz reprezentować naszą firmę w kontaktach z klientami oraz kandydatami – czekamy właśnie na Ciebie!