Kierowniczka / Kierownik ds. wydawniczych
Budowlanych 64c, Gdańsk
Rebel Sp. z o.o.
Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i geekowej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i pewne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.
Do działu naszej firmy zajmującego się lokalizacją gier planszowych poszukujemy kierowniczki / kierownika ds. wydawniczych na pełny etat.
Wobec kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:
(wyślij do nas aplikację tylko jeśli spełniasz wszystkie warunki)
· doświadczenie w branży wydawniczej (minimum 5 lat);
· zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1);
· doskonałe umiejętności koordynowania i zarządzania zespołem;
· zaawansowana wiedza z zakresu nowoczesnych metod lokalizacji;
· bardzo dobra organizacja pracy i zdecydowanie w podejmowaniu decyzji;
· umiejętność pracy zespołowej – koordynacja pracy specjalistów z różnych dziedzin;
· monitorowanie realizacji celów i zarządzanie ryzykiem w ramach ścisłych terminów;
· odporność na stres i umiejętność zarządzania stresem w zespole;
· doskonała komunikacja i dojrzałość zawodowa.
Dodatkowymi atutami będą dla nas:
· wykształcenie wyższe humanistyczne (preferowane kierunki: filologia polska i translatoryka) lub z zakresu zarządzania – mile widziane połączenie obu kierunków;
· doświadczenie w pracy z grami planszowymi (mile widziane także gry komputerowe, książki, komiksy);
· portfolio odbytych szkoleń i wcześniej koordynowanych produktów;
· znajomość trendów popkultury;
· doświadczenie w pracy w średnich lub dużych firmach;
· znajomość aplikacji do koordynowania projektów, zadań i przepływów pracy (np. Monday);
· znajomość gier planszowych ;)
Twoje obowiązki:
· odpowiedzialność za cały obszar lokalizacji produktów;
· kierowanie zespołem wydawniczym – zarządzanie pracą i rozwojem podległego zespołu;
· zarządzanie zespołami redaktorów, tłumaczy, grafików i techników DTP;
· nadzór nad przebiegiem lokalizacji produktów i przygotowaniem materiałów do druku;
· współpraca międzynarodowa z jednostkami grupy Asmodee i zewnętrznymi partnerami;
· negocjowanie warunków i nadzór nad realizacją umów;
· tworzenie i aktualizacja glosariuszy oraz pamięci tłumaczeniowej;
· nadzór nad zespołem współpracowników zewnętrznych i udział w rekrutacji B2B;
· dbałość o jakość produktów i terminowość procesów wydawniczych;
· współpraca przy rocznym planowaniu budżetu działu;
· koordynacja akcji naprawczych dotyczących produktów;
· współpraca z innymi działami firmy (druk, dodruki, baza danych dla promocji);
· udział w akceptacji próbek produkcyjnych i magazynowych;
· raportowanie przebiegu prac i rozwoju działu;
· testowanie prototypów gier i zlokalizowanych wersji produktów.
To, co oferujemy:
· umowa o pracę na kwotę 14.000 PLN brutto miesięcznie;
· stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
· coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
· elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);
· pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;
· dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;
· nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
· specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
· platforma do nauki języków obcych;
· dofinansowanie karty sportowej;
· pakiety weterynaryjne dla psa i kota na preferencyjnych warunkach;
· dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, erpegami i puzzlami;
· konto premium na Board Game Arena;
· wszelki niezbędny sprzęt do pracy.
Warto wiedzieć, że:
· pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);
· możliwa jest praca hybrydowa w wymiarze 1 dnia pracy zdalnej w tygodniu (4 dni w biurze);
· oferujemy pulę dodatkowych 4 dni wolnych w roku (w tym 2 dni na dowolny wolontariat);
· miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia);
· tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
· w dziale wydawniczym mamy obecnie 10 osób, a cała firma zatrudnia 100 pracowników;
· w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne oraz dostęp do automatycznego ekspresu do kawy;
· w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;
· co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
Podczas rekrutacji:
· otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
· dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
· dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
· gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
· nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Wszystkie nasze aktualne oferty pracy znajdziesz zawsze na stronie rebel.pl/kariera.
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
Kierowniczka / Kierownik ds. wydawniczych
Kierowniczka / Kierownik ds. wydawniczych
Budowlanych 64c, Gdańsk
Rebel Sp. z o.o.