Kierowniczka / Kierownik ds. wydawniczych

14 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Inne

Kierowniczka / Kierownik ds. wydawniczych

Inne

Budowlanych 64c, Gdańsk

Rebel Sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Manager / C-level
Praca stacjonarna
14 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

wykształcenie humanistyczne
zarządzanie zespołem
doświadczenie branżowe
koordynacja projektów
organizacja pracy
lokalizacja produktów

Mile widziane

gry planszowe
portfolio szkoleń

Opis stanowiska

Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i geekowej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i pewne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.


Do działu naszej firmy zajmującego się lokalizacją gier planszowych poszukujemy kierowniczki / kierownika ds. wydawniczych na pełny etat.



Wobec kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:

(wyślij do nas aplikację tylko jeśli spełniasz wszystkie warunki)

·         doświadczenie w branży wydawniczej (minimum 5 lat);

·         zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1);

·         doskonałe umiejętności koordynowania i zarządzania zespołem;

·         zaawansowana wiedza z zakresu nowoczesnych metod lokalizacji;

·         bardzo dobra organizacja pracy i zdecydowanie w podejmowaniu decyzji;

·         umiejętność pracy zespołowej – koordynacja pracy specjalistów z różnych dziedzin;

·         monitorowanie realizacji celów i zarządzanie ryzykiem w ramach ścisłych terminów;

·         odporność na stres i umiejętność zarządzania stresem w zespole;

·         doskonała komunikacja i dojrzałość zawodowa.


Dodatkowymi atutami będą dla nas:

·         wykształcenie wyższe humanistyczne (preferowane kierunki: filologia polska i translatoryka) lub z zakresu zarządzania – mile widziane połączenie obu kierunków;

·         doświadczenie w pracy z grami planszowymi (mile widziane także gry komputerowe, książki, komiksy);

·         portfolio odbytych szkoleń i wcześniej koordynowanych produktów;

·         znajomość trendów popkultury;

·         doświadczenie w pracy w średnich lub dużych firmach;

·         znajomość aplikacji do koordynowania projektów, zadań i przepływów pracy (np. Monday);

·         znajomość gier planszowych ;)

 

Twoje obowiązki:

·         odpowiedzialność za cały obszar lokalizacji produktów;

·         kierowanie zespołem wydawniczym – zarządzanie pracą i rozwojem podległego zespołu;

·         zarządzanie zespołami redaktorów, tłumaczy, grafików i techników DTP;

·         nadzór nad przebiegiem lokalizacji produktów i przygotowaniem materiałów do druku;

·         współpraca międzynarodowa z jednostkami grupy Asmodee i zewnętrznymi partnerami;

·         negocjowanie warunków i nadzór nad realizacją umów;

·         tworzenie i aktualizacja glosariuszy oraz pamięci tłumaczeniowej;

·         nadzór nad zespołem współpracowników zewnętrznych i udział w rekrutacji B2B;

·         dbałość o jakość produktów i terminowość procesów wydawniczych;

·         współpraca przy rocznym planowaniu budżetu działu;

·         koordynacja akcji naprawczych dotyczących produktów;

·         współpraca z innymi działami firmy (druk, dodruki, baza danych dla promocji);

·         udział w akceptacji próbek produkcyjnych i magazynowych;

·         raportowanie przebiegu prac i rozwoju działu;

·         testowanie prototypów gier i zlokalizowanych wersji produktów.


To, co oferujemy:

·         umowa o pracę na kwotę 14.000 PLN brutto miesięcznie;

·         stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;

·         coroczna waloryzacja wynagrodzenia;

·         elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);

·         pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;

·         dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;

·         nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;

·         specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;

·         platforma do nauki języków obcych;

·         dofinansowanie karty sportowej;

·         pakiety weterynaryjne dla psa i kota na preferencyjnych warunkach;

·         dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, erpegami i puzzlami;

·         konto premium na Board Game Arena;

·         wszelki niezbędny sprzęt do pracy.

 

Warto wiedzieć, że:

·         pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);

·         możliwa jest praca hybrydowa w wymiarze 1 dnia pracy zdalnej w tygodniu (4 dni w biurze);

·         oferujemy pulę dodatkowych 4 dni wolnych w roku (w tym 2 dni na dowolny wolontariat);

·         miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia);

·         tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;

·         w dziale wydawniczym mamy obecnie 10 osób, a cała firma zatrudnia 100 pracowników;

·         w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne oraz dostęp do automatycznego ekspresu do kawy;

·         w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;

·         co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.

 

Podczas rekrutacji:

·         otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;

·         dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;

·         dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;

·         gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;

·         nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;

 

Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).

 

Nie wierzysz? Sprawdź!


Wszystkie nasze aktualne oferty pracy znajdziesz zawsze na stronie rebel.pl/kariera.

Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”

Oferta dodana: 18.09.2025
Lokalizacja biura

Kierowniczka / Kierownik ds. wydawniczych

14 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikuj na ofertę pracy

Kierowniczka / Kierownik ds. wydawniczych

Budowlanych 64c, Gdańsk

Rebel Sp. z o.o.

14 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Rebel Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Budowlanych 64c (dalej jako "administrator"). Masz pra... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca