Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. administracji sprzedaży
Nowa
Sprzedaż

Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. administracji sprzedaży

6 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
6 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

biegłość w obsłudze Excela

kreatywność i otwartość w podejściu do klienta

znajomość produktów wydawnictwa Rebel

umiejętność tworzenia zwięzłych komunikatów

terminowe wykonywanie zadań

znajomość zasad pisowni języka polskiego

Mile widziane

doświadczenie w pracy z systemem ERP

wiedza z zakresu podstaw handlu

znajomość rynku zabawkarskiego

wysokie normy etyczne

znajomość gier planszowych

kreatywność i inicjatywa w podejmowaniu działań

Opis stanowiska

Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i geekowej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i pewne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.

 

Do działu naszej firmy zajmującego się sprzedażą hurtową poszukujemy Młodszej specjalistki / Młodszego specjalisty ds. administracji sprzedaży na pełny etat.



Wobec kandydatki albo kandydata mamy następujące wymagania (wyślij do nas aplikację tylko wtedy, gdy spełniasz wszystkie warunki):

·         biegłość w obsłudze komputera i pakietu MS Office – w szczególności programu Excel;

·         kreatywność i otwartość w podejściu do klienta;

·         znajomość produktów wydawnictwa Rebel;

·         komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2);

·         umiejętność tworzenia zwięzłych komunikatów;

·         terminowe wykonywanie zadań;

·         doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej (znajomość zasad pisowni języka polskiego);

·         wysoka kultura osobista i umiejętność budowania trwałych relacji z klientami;

·         pracowitość i motywacja, doświadczenie w rozwiązywaniu problemów;

·         bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;

·         umiejętność pracy w zespole, doskonała komunikacja i dojrzałość zawodowa.


Dodatkowymi atutami będą dla nas:

·         doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV);

·         wiedza z zakresu podstaw handlu;

·         znajomość rynku zabawkarskiego, w szczególności gier planszowych ;

·         inicjatywa w rozwiązywaniu problemów i proponowaniu usprawnień w procesach sprzedażowych;

·         kreatywność i inicjatywa w podejmowaniu działań;

·         ambicja i dążenie do ciągłego poszerzania wiedzy;

·         elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu;

·         wysokie normy etyczne;

·         znajomość gier planszowych ;)

 

Twoje obowiązki:

·         posprzedażowa obsługa klientów indywidualnych oraz biznesowych;

·         komunikacja i obsługa klienta za pośrednictwem e-maila i telefonu;

·         obsługa zintegrowanego systemu informatycznego ERP;

·         edycja zamówień sprzedaży i przygotowanie zamówień do wysyłki;

·         obsługa reklamacji i zwrotów;

·         korygowanie faktur sprzedaży oraz realizacja zwrotów;

·         rozpoznawanie potrzeb klientów i proponowanie najlepszych rozwiązań;

·         budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy z troską o wysokąjakość obsługi klienta;

·         tworzenie ofert sprzedażowych i obsługa akcji promocyjnych (np. przedsprzedaży);

·         kontakt z przewoźnikami, reklamacja uszkodzonej lub zgubionej przezprzewoźnika paczki;

·         bezpośrednia współpraca z innymi działami firmy.


To, co oferujemy:

·         umowa o pracę na kwotę 6.000 PLN brutto miesięcznie;

·         stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;

·         coroczna waloryzacja wynagrodzenia;

·         elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);

·         pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;

·         dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;

·         nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;

·         specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;

·         platforma do nauki języków obcych;

·         dofinansowanie karty sportowej;

·         pakiety weterynaryjne dla psa i kota na preferencyjnych warunkach;

·         dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, podręcznikami RPG i puzzlami;

·         konto premium na platformie Board Game Arena;

·         wszelki sprzęt niezbędny do pracy.

 

Warto wiedzieć, że:

·         pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);

·         istnieje możliwość pracy hybrydowej w wymiarze 1 dnia pracy zdalnej w tygodniu (4 dni w biurze);

·         oferujemy pulę dodatkowych 4 dni wolnych w roku (w tym 2 dni na dowolny wolontariat);

·         miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy, w nowym biurze przy ul. Sąsiedzkiej 20 (niedaleko stacji PKM Matarnia);

·         tworzymy środowisko pracy przyjazne osobom o wszelkich preferencjach i poglądach;

·         nasze działy hurtowe liczą 12 osób; a cała firma zatrudnia ponad 90 pracowników;

·         w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne; do dyspozycji pracowników pozostaje automatyczny ekspres do kawy;

·         w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;

·         co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.


Podczas rekrutacji:

·         otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;

·         dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;

·         dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;

·         gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;

·         nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;

 

 

Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).

 

Nie wierzysz? Sprawdź!

 

Wszystkie nasze aktualne oferty pracy znajdziesz zawsze na stronie rebel.pl/kariera.

 

Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”

6 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP