Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i geekowej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i pewne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.
Do działu naszej firmy zajmującego się sprzedażą hurtową poszukujemy Młodszej specjalistki / Młodszego specjalisty ds. administracji sprzedaży na pełny etat.
Wobec kandydatki albo kandydata mamy następujące wymagania (wyślij do nas aplikację tylko wtedy, gdy spełniasz wszystkie warunki):
· biegłość w obsłudze komputera i pakietu MS Office – w szczególności programu Excel;
· kreatywność i otwartość w podejściu do klienta;
· znajomość produktów wydawnictwa Rebel;
· komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2);
· umiejętność tworzenia zwięzłych komunikatów;
· terminowe wykonywanie zadań;
· doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej (znajomość zasad pisowni języka polskiego);
· wysoka kultura osobista i umiejętność budowania trwałych relacji z klientami;
· pracowitość i motywacja, doświadczenie w rozwiązywaniu problemów;
· bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
· umiejętność pracy w zespole, doskonała komunikacja i dojrzałość zawodowa.
Dodatkowymi atutami będą dla nas:
· doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV);
· wiedza z zakresu podstaw handlu;
· znajomość rynku zabawkarskiego, w szczególności gier planszowych ;
· inicjatywa w rozwiązywaniu problemów i proponowaniu usprawnień w procesach sprzedażowych;
· kreatywność i inicjatywa w podejmowaniu działań;
· ambicja i dążenie do ciągłego poszerzania wiedzy;
· elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu;
· wysokie normy etyczne;
· znajomość gier planszowych ;)
Twoje obowiązki:
· posprzedażowa obsługa klientów indywidualnych oraz biznesowych;
· komunikacja i obsługa klienta za pośrednictwem e-maila i telefonu;
· obsługa zintegrowanego systemu informatycznego ERP;
· edycja zamówień sprzedaży i przygotowanie zamówień do wysyłki;
· obsługa reklamacji i zwrotów;
· korygowanie faktur sprzedaży oraz realizacja zwrotów;
· rozpoznawanie potrzeb klientów i proponowanie najlepszych rozwiązań;
· budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy z troską o wysokąjakość obsługi klienta;
· tworzenie ofert sprzedażowych i obsługa akcji promocyjnych (np. przedsprzedaży);
· kontakt z przewoźnikami, reklamacja uszkodzonej lub zgubionej przezprzewoźnika paczki;
· bezpośrednia współpraca z innymi działami firmy.
To, co oferujemy:
· umowa o pracę na kwotę 6.000 PLN brutto miesięcznie;
· stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
· coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
· elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);
· pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;
· dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;
· nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
· specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
· platforma do nauki języków obcych;
· dofinansowanie karty sportowej;
· pakiety weterynaryjne dla psa i kota na preferencyjnych warunkach;
· dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, podręcznikami RPG i puzzlami;
· konto premium na platformie Board Game Arena;
· wszelki sprzęt niezbędny do pracy.
Warto wiedzieć, że:
· pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);
· istnieje możliwość pracy hybrydowej w wymiarze 1 dnia pracy zdalnej w tygodniu (4 dni w biurze);
· oferujemy pulę dodatkowych 4 dni wolnych w roku (w tym 2 dni na dowolny wolontariat);
· miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy, w nowym biurze przy ul. Sąsiedzkiej 20 (niedaleko stacji PKM Matarnia);
· tworzymy środowisko pracy przyjazne osobom o wszelkich preferencjach i poglądach;
· nasze działy hurtowe liczą 12 osób; a cała firma zatrudnia ponad 90 pracowników;
· w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne; do dyspozycji pracowników pozostaje automatyczny ekspres do kawy;
· w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;
· co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
Podczas rekrutacji:
· otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
· dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
· dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
· gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
· nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Wszystkie nasze aktualne oferty pracy znajdziesz zawsze na stronie rebel.pl/kariera.
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty