Specjalistka / Specjalista ds. mediów społecznościowych (social media)
Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i geekowej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i pewne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.
Do działu naszej firmy zajmującego się marketingiem i promocją gier planszowych poszukujemy Specjalistki / Specjalisty ds. mediów społecznościowych na pełny etat.
Wobec kandydatki albo kandydata mamy następujące wymagania
(wyślij do nas aplikację tylko wtedy, gdy spełniasz wszystkie warunki):
- minimum 3-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kanałów marki w mediach społecznościowych, w tym tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji w kanałach społecznościowych;
- umiejętność budowania i rozwijania strategii komunikacji marki w różnych kanałach digitalowych w oparciu o cele biznesowe i potrzeby grupy docelowej;
- umiejętność tworzenia angażujących i dopasowanych do platformy treści;
- doświadczenie w planowaniu kampanii i koordynowaniu działań ścisłej współpracy z innymi działami oraz agencją;
- znajomość panelu Meta Business Suite;
- zaawansowana znajomość platform społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube);
- umiejętność analizowania danych udostępnianych przez Meta Business Suite, YouTube Studio, TikTok Studio; znajomość tych narzędzi;
- umiejętność interpretowania danych;
- znajomość narzędzi graficznych i wideo typu Canva, CapCut, Adobe Express;
- praktyczne doświadczenie w tworzeniu treści graficznych i wideo;
- znajomość najnowszych trendów w komunikacji digitalowej, umiejętność ich analizy i kreatywnego wdrażania w działania marki;
- bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- umiejętność pracy w zespole, doskonała komunikacja i dojrzałość zawodowa.
Dodatkowymi atutami będą dla nas:
- wiedza z zakresu nowoczesnego marketingu;
- wyższe wykształcenie kierunkowe (marketing, komunikacja, nowe media);
- znajomość trendów i innowacji w marketingu cyfrowym;
- doświadczenie w pracy z influencerami;
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii performance marketingowych,
- doświadczenie we współpracy z agencjami marketingowymi;
- kreatywność i inicjatywa w podejmowaniu działań;
- ambicja i dążenie do ciągłego poszerzania wiedzy;
- pomysłowość w tworzeniu atrakcyjnych treści i kampanii;
- rozumienie trendów i nowości w dziedzinie marketingu;
- elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu;
- wrażliwość społeczna i wysokie normy etyczne;
- znajomość gier planszowych ;)
Twoje obowiązki:
Strategia i planowanie:
- opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla wszystkich kanałów mediów społecznościowych marki Rebel m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, LinkedIn, YouTube; ze szczególnym uwzględnieniem dopasowania komunikacji do grupy docelowej oraz celów biznesowych firmy;
- tworzenie harmonogramów publikacji i długofalowych planów contentowych.
Tworzenie i publikacja treści:
- pisanie angażujących postów, opisów i scenariuszy do rolek;
- tworzenie prostych grafik i edycja krótkich materiałów video na potrzeby mediów społecznościowych;
- współpraca z grafikami, fotografami, agencjami i specjalistą od performance marketingu przy obsłudze mediów społecznościowych;
- optymalizacja treści z uwzględnieniem działania algorytmów poszczególnych platform.
Zarządzanie kampaniami reklamowymi:
- planowanie i ustawianie płatnych kampanii reklamowych (Meta Ads, Tik Tok Ads, LinkedIn Ads)
- testowanie różnych formatów reklamowych i targetowania;
- analiza wyników i optymalizacja kampanii z uwzględnieniem konwersji i ROI.
Monitorowanie i analiza:
- śledzenie statystyk i analiza efektywności działań w poszczególnych kanałach marki Rebel w mediach społecznościowych;
- tworzenie raportów i rekomendacji na podstawie zebranych danych;
- monitorowanie trendów i działań konkurencji, dostosowanie strategii do zmian rynkowych.
Obsługa społeczności:
- moderacja komentarzy i wiadomości;
- aktywne budowanie relacji z użytkownikami;
- tworzenie planów i rozwój grup marki na Facebooku.
To, co oferujemy:
- umowa o pracę na kwotę 8.500 - 9.000 PLN brutto miesięcznie;
- stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
- coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
- elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);
- pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;
- dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;
- nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
- specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
- platforma do nauki języków obcych;
- dofinansowanie karty sportowej;
- dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, podręcznikami RPG i puzzlami;
- konto premium na platformie Board Game Arena;
- wszelki sprzęt niezbędny do pracy.
Warto wiedzieć, że:
- pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);
- istnieje możliwość pracy hybrydowej w wymiarze 1 dnia pracy zdalnej w tygodniu (4 dni w biurze);
- oferujemy pulę dodatkowych 4 dni wolnych w roku (w tym 2 dni na dowolny wolontariat);
- miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy, w nowym biurze przy ul. Sąsiedzkiej 20 (niedaleko stacji PKM Matarnia);
- tworzymy środowisko pracy przyjazne osobom o wszelkich preferencjach i poglądach;
- nasz dział marketingu liczy 8 osób; a cała firma zatrudnia blisko 100 pracowników;
- w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne; do dyspozycji pracowników pozostaje automatyczny ekspres do kawy;
- w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;
- co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
Podczas rekrutacji:
- otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
- dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
- dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
- gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
- nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Wszystkie nasze aktualne oferty pracy znajdziesz zawsze na stronie rebel.pl/kariera.
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”