Office Manager

Office Manager

Praca biurowa

Al. Jerozolimskie 81, Warszawa

ReSpo.Vision

4 800 - 7 000 PLN
Brutto miesięcznie - Dowolna
Niepełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

office managament
administracja
Obsługa biura
HR

Opis stanowiska

Szukamy Office Managera/ki!


Jeśli jesteś osobą energiczną, zaangażowaną i działasz z nastawieniem „can-do” – ta rola może być właśnie dla Ciebie!


Jako Office Manager/ka będziesz odpowiadać za sprawne funkcjonowanie naszego biura w centrum Warszawy oraz wspierać codzienną pracę całego zespołu.


Kim jesteśmy?


ReSpo.Vision to technologiczny startup z branży SportsTech 🚀 ⚽ Tworzymy zaawansowane algorytmy AI i Computer Vision, które sczytują szczegółowe dane pozycyjne 3D zawodników z wydarzeń sportowych, na których bazie budujemy innowacyjne produkty dla klubów i mediów sportowych (zaawansowane analizy, wizualizacje 3D, i wiele innych).


Czym będziesz się zajmować?

  1. Zarządzaniem codziennym funkcjonowaniem biura – w tym zamówieniami (kawa, napoje, przekąski, materiały biurowe) oraz dbaniem o porządek i przyjazną atmosferę w przestrzeni wspólnej;
  2. Współpracą z kontrahentami – takimi jak firma sprzątająca, zarządca budynku czy dostawcy sprzętu (np. dzierżawa ekspresu do kawy);
  3. Organizacją integracji i wydarzeń firmowych – od wspólnych wyjść na pizzę po większe spotkania;
  4. Zarządzaniem korespondencją firmową – obsługa przesyłek przychodzących i wychodzących;
  5. Wsparciem w procesach onboardingu i offboardingu – przygotowywaniem stanowisk pracy, koordynacją formalności oraz powitaniem (lub pożegnaniem) członków zespołu;
  6. Wsparciem administracyjnym – w tym opieką nad obiegiem dokumentów, przygotowywaniem materiałów do rozliczeń, kontrolą kompletności umów oraz archiwizacją faktur;
  7. Wsparciem procesów HR – pomocą w obsłudze benefitów, organizacją ankiet satysfakcji i inicjatyw wspierających dobrostan zespołu;
  8. Organizacją wyjazdów służbowych – zakupem biletów na konferencje, biletów lotniczych oraz rezerwacją hoteli;


Aplikuj do nas, jeśli:

  1. Masz doświadczenie na podobnym stanowisku administracyjnym;
  2. Chcesz pracować stacjonarnie z naszego biura w centrum Warszawy;
  3. Cechuje Cię komunikatywność i wysoka kultura osobista;
  4. Jesteś osobą samodzielną, skrupulatną i dobrze zorganizowaną;
  5. Wnosisz do zespołu pozytywną energię i entuzjazm;


Oferujemy:

  1. Pracę na 3/5 lub 4/5 etatu (z możliwością poszerzenia etatu w najbliższej przyszłości w miarę rozwoju firmy oraz Twoich kompetencji);
  2. Zatrudnienie w oparciu o dowolny rodzaj umowy: Umowę o pracę, Umowę zlecenie lub B2B;
  3. 3 miesięczny okres próbny;
  4. Wynagrodzenie w oparciu o UoP/ UZ 4800 zł brutto lub odpowiednik na B2B;
  5. Pracę w środowisku startupowym – bez dress code’u, w przyjaznej, nieformalnej atmosferze;
  6. Elastyczny grafik i dużą samodzielność w organizacji dnia pracy;
  7. Płatne dni wolne (w przypadku współpracy długoterminowej);
  8. Pakiet benefitów – prywatną opiekę medyczną (Medicover Zdrowie Premium) oraz kartę Multisport;
Oferta dodana: 26.06.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca