Manager ds. sprzedaży marketingu
Nowa
Sprzedaż

Manager ds. sprzedaży marketingu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

digital marketing

zarządzanie sprzedażą

sprzedaż B2B

Google Ads

Google Analytics

SEO

Meta Ads

CRM

Opis stanowiska

Kim jesteśmy? Innowatorami i Rewolucjonistami branży gastronomicznej!

Restaumatic oferuje rozwiązania IT zwiększające sprzedaż, obniżające koszty i/lub ułatwiające zarządzanie lokalami gastronomicznymi. Nasze główne produkty to profesjonalne strony WWW z funkcją zamawiania online oraz RePOS - autorski system POS z integracją różnych kanałów sprzedaży oraz modułem zarządzania i optymalizacji dostaw. Dodatkowo, nasza wewnętrzna agencja marketingowa świadczy usługi marketingu internetowego naszym klientom.

Jesteśmy 200 osobową polską firmą IT intensywnie rozwijającą się od ponad 10 lat 📈 Ostatnio Wirtualna Polska zainwestowała w nas 5 mln EUR. Zaufało nam już ponad 5 000 restauratorów. Jesteśmy liderem w PL, SK, RO i HR.

Na kolejne lata mamy jeszcze bardziej ambitne plany!​

Brzmi ciekawie? Dołącz do nas!


Manager ds. sprzedaży marketingu

Model współpracy: stacjonarnie / hybrydowo

Miejsce pracy: ul. Wolności 345, Zabrze

Forma umowy: umowa o pracę / B2B (w zależności od preferencji)


Kogo szukamy:

Masz doświadczenie w marketingu i potrafisz prowadzić zespół? Dołącz do nas jako lider zespołu ds. sprzedaży marketingu – tu masz wpływ, decyzyjność i realne wyzwania. Jeśli szukasz przestrzeni do działania – czekamy właśnie na Ciebie!


👉​ Twój zakres obowiązków

Twórz i realizuj z nami strategię sprzedaży marketingu jako jeden z liderów działu sprzedaży. Szukasz roli, w której realnie wpływasz na strategię i wyniki? Lubisz łączyć sprzedaż, marketing i budowanie zespołu? Jeśli masz doświadczenie i czujesz, że czas na większe wyzwanie – czytaj dalej!

  1. Będziesz zarządzać zespołem sprzedażowym, rozwijając relacje z obecnymi klientami i pozyskując nowych.
  2. Będziesz koordynować pracę doradców marketingowych w oparciu o portfel klientów agencji.
  3. Zajmiesz się monitorowaniem procesów sprzedaży i realizacji usług, identyfikując obszary do poprawy i wdrażając praktyczne usprawnienia.
  4. Będziesz analizować wyniki działań sprzedażowych i marketingowych, przygotowywać raporty oraz monitorować realizację kluczowych wskaźników efektywności (KPI).
  5. Będziesz odpowiedzialny za kontrolowanie budżetów, rentowność projektów i efektywność kampanii.


👉 Nasze wymagania:

  1. Minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży usług marketingu internetowego (m.in. SEO, Meta Ads, Google Ads, kampanie mailingowe).
  2. Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym.
  3. Umiejętności analityczne – swobodne poruszanie się w raportach i danych sprzedażowych, jak i KPI marketingowych.
  4. Znajomość narzędzi CRM, systemów raportowania i środowiska digital marketingu.
  5. Wysoko rozwinięte kompetencje organizacyjne, umiejętności planowania i egzekwowania zadań.
  6. Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2).
  7. Znajomość narzędzi marketingowych takich jak Google Ads, Meta Ads, Google Key Planner, Ahrefs, Looker Studio, Mailjet.


👉 Mile widziane:

  1. Doświadczenie w branży HoReCa lub współpraca z klientami z tego sektora.
  2. Doświadczenie w rekrutowaniu i budowaniu swojego zespołu.
  3. Realizacja działań oraz raportowanie z zakresu Bing Ads.


👉​ Co oferujemy:

  1. Profesjonalny system wdrożenia – nauczymy Cię wszystkiego o nas i naszych rozwiązaniach, a dodatkowo otrzymasz wsparcie ze strony naszych doświadczonych zespołów.
  2. Możliwość pracy w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia.
  3. Dużo samodzielności, odpowiedzialności, przestrzeń do realizacji swoich pomysłów.
  4. Możliwość uczestniczenia w budowaniu sukcesu firmy.
  5. Przystąpienie do pakietu benefitów, takich jak ubezpieczenie na życie, karta sportowa, Medicover.
  6. Program nauki języka angielskiego.
  7. Świetną atmosferę pracy – jesteśmy „zdrowo zadaniowi” i mamy wyjątkowe poczucie humoru ;)
  8. Potrzebne narzędzia pracy: telefon, laptop służbowy.
  9. Miejsce przyjazne zwierzakom – możesz zabrać swojego pupila do pracy.
  10. Pracę od pon. do czw. w godz. 8:00-16:30, a w pt. do godz. 14!


Chcesz nas poznać bliżej? Zapraszamy na naszą stronę kariery!

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z rekruterem:

Barbara Szybiak

e-mail: barbara.szybiak@restaumatic.com