Masz ambicje i szukasz miejsca, gdzie naprawdę się rozwiniesz?
RetentionQ to butikowy Growth House, w którym nie robimy ładnych slajdów, tylko realnie odpowiadamy za wzrost firm. Jeśli chcesz być częścią zespołu, który działa inaczej niż wszyscy - czytaj dalej!
Poszukujemy Performance Marketing Specialisty, czyli osoby, która będzie w stanie wesprzeć nas w wielu zadaniach w zakresie rozwoju topowych firm D2C z sektora ecommerce/marketplace. Kompleksowo pokrywamy proces wzrostu firm, od zdefiniowania strategii, po wdrożenie odpowiednich narzędzi, a następnie obsługę ich i branie odpowiedzialności za realne wyniki. Aktualnie dynamicznie rośniemy i systematycznie powiększamy nasz zespół.
Twoje zadania:
Planowanie, implementacja i optymalizacja kampanii reklamowych w kanałach Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads i Pinterest Ads
Tworzenie danych oraz ilościowa analiza kampanii z wykorzystaniem SQL
Praca nad modelami atrybucyjnymi
Zarządzanie i optymalizacja budżetów reklamowych z naciskiem na maksymalizację kluczowych KPI
Analiza danych kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych (Google Analytics 4, Data Studio, panele reklamowe)
Testowanie nowych formatów reklamowych i strategii targetowania
Współpraca z zespołem kreatywnym przy tworzeniu skutecznych materiałów reklamowych
Regularne raportowanie wyników kampanii i formułowanie rekomendacji dla klientów
Monitorowanie trendów w digital marketingu i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań
Czego oczekujemy:
Minimum 2-3 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii performance, szczególnie dla e-commerce, poparte sukcesami
Zaawansowana znajomość platform reklamowych Meta Ads, TikTok Ads i Google Ads
Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków biznesowych
Doświadczenie w pracy z narzędziami analitycznymi (GA4, Google Tag Manager)
Zdolność analizy skuteczności kreacji reklamowych i formułowania wytycznych optymalizacyjnych
Samodzielność, dokładność i orientacja na wyniki
Dodatkowym atutem będzie:
Doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads oraz Meta Ads
Znajomość SEO
Oferujemy:
Współpracę z czołowymi ekspertami w Polsce w zakresie analizy danych i utrzymania klientów eCommerce – ucz się od najlepszych.
Praca przy rozpoznawalnych projektach – współpracujemy z cenionymi markami. Już w październiku o jednym z naszych klientów będzie głośno w całej Polsce.
Atrakcyjne wynagrodzenie – dopasowane do Twojego poziomu doświadczenia.
Różnorodne projekty i szybkie tempo nauki, które pozwoli Ci rozwijać się wykładniczo.
Realny wpływ na strategie growth marketingowe naszych klientów – Twoje pomysły mają znaczenie.
Zdalny model pracy (w 95%) – mamy biuro w Warszawie i od czasu do czasu spotykamy się na żywo, żeby zadbać o relacje. Na co dzień jednak pracujemy elastycznie i zdalnie.
Forma współpracy: umowa zlecenie lub B2B – wybór należy do Ciebie.
Możliwość prowadzenia złożonych, strategicznych projektów z pełną odpowiedzialnością.
Przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów i eksperymentowania.
Proces rekrutacyjny:
Rozmowa z naszym Founder’s associate (30 minut)
Zadanie rekrutacyjne (60–90 minut, z limitem czasowym 72h)
Rozmowa z naszym Performance specialistą (30 minut)
Rozmowa finałowa z Founderami (30 minut)
Rekomendowane oferty