Twój zakres obowiązków
- prowadzenie i organizacja biura, w tym m.in. zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze i materiały biurowe, obsługa urządzeń biurowych,
- organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów i informacji w biurze,
- obsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącej,
- przygotowywanie dokumentacji, pism, zestawień, raportów, analiz itp.,
- organizacja i rozliczanie wyjazdów służbowych,
- obsługa zamówień oraz wystawianie faktur,
- organizacja szkoleń certyfikujących dla trenerów – koordynowanie zapisów na szkolenia, kontakty telefoniczne z przypomnieniem o szkoleniu, obsługa poszkoleniowa – wydruk i wysyłka certyfikatów oraz informacji poszkoleniowych,
- współorganizacja wydarzeń firmowych: szkoleń, warsztatów, konkursów,
- współorganizacja projektów edukacyjnych, szkoleniowych, promocyjnych realizowanych przez firmę,
- udział w projektach realizowanych przez firmę w zakresie obowiązków administracyjnych.
Nasze wymagania
Czekamy na Ciebie, jeśli:
- na co dzień wykazujesz się dokładnością i dobrą organizacją (lubisz jak każdy dokument ma swoje miejsce i jedynym problemem w organizacji Twojej przestrzeni biurowej jest to, czy ułożyć segregatory alfabetycznie czy kolorystycznie),
- lubisz planować i umiesz organizować sobie zadania,
- lubisz samodzielność i potrafisz wychodzić z inicjatywą,
- ogarniasz komputery i internety (ogarniesz prezentacje w Power Point, ładny raport w Wordzie, tabelę przestawną w Excelu i znasz/szybko się nauczysz obsługi z programów, z których korzystamy np. Livespace, Trello, Clickmeeting),
- nie boisz się rozmawiać przez telefon z klientami.
Dostaniesz ekstra punkty jeśli:
- masz wykształcenie wyższe na kierunku Administracja lub podobnym,
- masz doświadczenie na podobnym stanowisku.
To oferujemy
Dlaczego praca z nami jest taka fajna:
- Masz istotny wpływ na firmę już od pierwszego dnia. Współpracujesz blisko z zarządem i od samego początku realizujesz ambitne projekty i rośniesz razem z nami.
- Promujesz zaje*&@%# produkt. Wolałbyś/wolałabyś zajęcia z biznesu spędzić na rozwiązywaniu zadań w podręczniku czy prowadząc wirtualną firmę? Nasi klienci widzą i doceniają tą różnicę 😊.
- Chcemy, żebyś się rozwijał/a. Możesz się szkolić, realizować własne projekty, uczyć się od zespołu i uczyć zespół.
- Masz dobrych ludzi wokół. Pracujesz w zgranym, ogarniętym i wspierającym zespole. Każdy z nas ma swoje supermoce, którymi wspieramy się nawzajem.
- Pracujesz w stałych godzinach 8:00-16:00. Nie oczekujemy (a czasem nawet nie pochwalamy 😉) pracy poza stałymi godzinami i w weekendy.
Co dalej?
- Kolejnym etapem będzie wykonanie zadania rekrutacyjnego, polegającego na przejściu naszej symulacji. Pozwoli to na ocenę Twoich umiejętności w praktyce
- Na podstawie wyników zadania zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną, jeśli Twoje wyniki będą satysfakcjonujące. Będzie to okazja do omówienia szczegółów Twojego doświadczenia i motywacji, a także do poznania naszej firmy.
O nas
Kim jesteśmy?
Revas to spółka technologiczna z branży edtech, która od ponad 8 lat wdraża autorskie oprogramowanie do nauki zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej - Branżowe Symulacje Biznesowe. Mamy fajny produkt i robimy dużo fajnych rzeczy. Aktualnie dostarczamy nasze oprogramowanie do ponad 900 szkół i uczelni na całym świecie, a z symulacji korzystają uczniowie i studenci m.in. z USA, Australii, Anglii, Francji czy Omanu.