Twój zakres obowiązków
Kogo szukamy?
Szukamy osoby, która wzmocni nasz team sprzedażowy i zaopiekuje się istniejącymi klientami. Nasze symulacje sprzedajemy głównie w modelu subskrypcji rocznych i do obowiązków na tym stanowisku będzie należało dopilnowanie, żeby klienci przedłużyli swoje abonamenty, a najlepiej dokupili jeszcze kolejne moduły lub produkty. Z klientami kontaktujemy się zdalnie – telefonicznie, mailowo, video call’e. Jeśli myślisz o pracy w terenie, samochodzie służbowym i codziennych wizytach u klientów, to nie ten adres 😉 Mamy naprawdę fajny produkt i dzięki niemu uczniowie i studenci mają zaje*&@%# zajęcia z biznesu i przedsiębiorczości. Nasi klienci to doceniają i dlatego też proces przedłużeń to zwykle nie jest krew, pot i łzy (choć to też może się zdarzyć 😉). Potrzebujemy kogoś, kto wykaże się inicjatywą, weźmie odpowiedzialność za swoje działania i ogólnie będzie “na tak!”. Otrzymasz od nas odpowiednie zasoby, pełne wsparcie i zaufanie do realizowania swoich pomysłów.
Do czego Cię zapraszamy?
Jako nasz Specjalista ds. utrzymania klienta będziesz odpowiedzialny za proces sprzedaży w segmencie istniejących klientów. Twoim zadaniem będzie utrzymanie klienta, czyli sprzedaż w momencie zakończenia okresu abonamentu oraz upselling, czyli rozszerzanie współpracy z istniejącymi klientami.
A tak bardziej szczegółowo Twoje obowiązki będą wyglądać następująco:
- sprzedaż przedłużeń abonamentów obecnym klientom
- aktywne poszukiwanie możliwości rozwoju sprzedaży od klientów aktywnych (upselling)
- telefoniczna i mailowa obsługa istniejących klientów (rozwiązywanie problemów, odpowiedzi na zapytania)
- pielęgnowanie posprzedażowych relacji z klientami
- aktywne kontakty z klientami w celu prezentacji oferty (telefoniczne, mailowe, video calls)
- utrzymanie i aktualizacja danych dotyczących klientów w systemie CRM
- identyfikacja potrzeb klientów oraz doradzanie w zakresie optymalnych rozwiązań
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych
Nasze wymagania
Czekamy na Ciebie, jeśli:
- masz minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B popartego wynikami,
- masz doświadczenie w zakresie doradczej sprzedaży telefonicznej,
- masz doświadczenie w korzystaniu z systemów CRM (np. Livespace, Pipedrive itp.),
- lubisz sprzedawać, kręci Cię osiąganie celów sprzedażowych,
- lubisz pracę z ludźmi - jesteś komunikatywny i łatwo nawiązujesz relacje z nowo poznanymi ludźmi,
- potrafisz działać samodzielnie, organizować sobie pracę i nie czekasz biernie na polecenia,
- reprezentujesz typ „po efektach mnie poznacie” i nie boisz się brać odpowiedzialności za swoją pracę,
- jesteś zorganizowany i zapewnisz, że każdy klient będzie dobrze zaopiekowany i o nikim nie zapomnimy,
- znasz język angielski na poziomie min. B2.
To oferujemy
Dlaczego praca z nami jest taka fajna:
- Oferujemy solidną podstawę i system premiowy. Czy masz wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia? Pewnie! Każda transakcja to również premia dla Ciebie.
- Masz istotny wpływ na firmę już od pierwszego dnia. Współpracujesz blisko z zarządem i od samego początku realizujesz ambitne projekty i rośniesz razem z nami.
- Sprzedajesz zaje*&@%# produkt. Wolałbyś zajęcia z biznesu spędzić na rozwiązywaniu zadań w podręczniku czy prowadząc wirtualną firmę? Nasi klienci widzą i doceniają tę różnicę 😊.
- Chcemy, żeby się rozwijał. Możesz się szkolić, realizować własne projekty, uczyć się od zespołu i uczyć zespół.
- Damy Ci narzędzia, których potrzebujesz. Cichoklikająca myszka, słuchawki jak z call center, subskrypcja narzędzia do automatyzacji? Da się zrobić, jeśli pomoże Ci to osiągać efekty!
- Masz dobrych ludzi wokół. Pracujesz w zgranym, ogarniętym i wspierającym zespole. Każdy z nas ma swoje supermoce, którymi wspieramy się nawzajem.
- Pracujesz w stałych godzinach 8:00-16:00. Nie oczekujemy (a czasem nawet nie pochwalamy 😉) pracy poza stałymi godzinami i w weekendy.
Co dalej?
- Kolejnym etapem będzie wykonanie zadania rekrutacyjnego, polegającego na przejściu naszej symulacji. Pozwoli to na ocenę Twoich umiejętności w praktyce
- Na podstawie wyników zadania zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną, jeśli Twoje wyniki będą satysfakcjonujące. Będzie to okazja do omówienia szczegółów Twojego doświadczenia i motywacji, a także do poznania naszej firmy.
O nas
Revas to spółka technologiczna z branży edtech, która od 8 lat wdraża autorskie oprogramowanie do nauki zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej - Branżowe Symulacje Biznesowe. Aktualnie dostarczamy nasze oprogramowanie do ponad 800 szkół i uczelni na całym świecie, a z symulacji korzystają uczniowie i studenci m.in. z USA, Australii, Anglii, Francji czy Omanu.