Cześć!
Szukamy nowego króla lub królowej ds. marketingu i social media, który zbuduje hype wokół marki Burger King w w Polsce i będzie odpowiadać między innymi za prowadzenie naszych kanałów socialowych, współpracę z Influencerami oraz będzie współtworzyć najbardziej odjechaną markę w Polsce.
CO BĘDZIESZ ROBIĆ?
- Będziesz rozwijać kanały Burger King w Social Mediach,
- Będziesz wspierać kalendarz maketingowy poprzez aktywacje konsumenckie,
- Będziesz organizować sesje zdjęciowe na potrzeby kanałów SoMe,
- Będziesz tworzyć content przy wsparciu fotografów, operatorów czy grafików,
- Będziesz głosem naszej marki w socialach oraz wsparciem naszych gości odpowiadając na ich komentarze, DMy, e-maile,
- Będziesz wspierać posty prostymi kampaniami płatnymi (czego z chęcią Cię nauczymy, jeśli masz małe doświadczenie w tym zakresie),
- Będziesz tworzyć kalendarze marketingowe opierając się o pop kulturę, nietypowe święta i RTMy,
- Będziesz budować hype wokół marki Burger King wchodząc w nietuzinkowe współprace z partnerami czy kreatywnymi twórcami,
- Będziesz monitorować i analizować swoje wyniki, wyciągać wnioski i optymalizować kampanie oraz przygotowywać comiesięczne raporty,
- Będziesz monitorować działania konkurencji i wyciągać wnioski.
CO MAMY DLA CIEBIE W ZAMIAN:
- Solidne wynagrodzenie uzależnione od dotychczasowego doświadczenia,
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- Szansa na zdobycie dodatkowych premii,
- Prywatna opieka medyczna na preferencyjnych warunkach oraz karnet sportowy,
- Dostęp do szkoleń i narzędzi niezbędnych do pracy: programy/aplikacje, laptop, iPhone,
- Elastyczny tryb pracy: możesz przychodzić do biura lub pracować zdalnie,
- Przedpremierowe testowanie naszych produktów,
ZAAPLIKUJ, JEŚLI:
- Jesteś z Wrocławia lub z Warszawy.
- Masz min. 3 lata doświadczenia w marketingu lub zarządzaniu kanałami społecznościowymi dla marek (jeśli to marki QSR lub FMCG – masz dodatkowy plus),
- Jesteś elastyczna/y i łatwo dostosowujesz się do zmieniającej się listy zadań,
- Jesteś komunikatywna/y (przed Tobą współpraca z naszymi pracownikami w restauracjach i podwykonawcami – grafikami, fotografami czy operatorami),
- Umiesz samodzielnie pracować, dotrzymywać terminów oraz masz poczucie odpowiedzialności za swój obszar działania,
- Bardzo dobrze znasz język polski (!) i język angielski (m.in. B2),
- Śmiało poruszasz się w socialach, znasz podstępne algorytmy - wiesz co robić, żeby zaangażowanie rosło, śledzisz na bieżąco trendy, nie boisz się próbować nowych rozwiązań i lubisz być o krok przed innymi,
- Interesujesz się tym co dzieje się w social mediach, świecie foodowym, gamerskim, itp.
- Kręci Cię marketing!
- Znasz narzędzia analityczne (Meta Business Suite, Brand24) oraz aplikacje mobilne pomocne przy tworzeniu contentu (CapCut, Canva),
SUPER, JEŚLI:
- Nie boisz się sam/sama występować przed kamerą,
- Znasz podstawy programu Figma,
- Jesteś na bieżąco z influencerami i masz za sobą współprace z nimi.