Współpraca przy tworzeniu i realizacji strategii marketingowej firmy w Polsce
Współpraca w ramach międzynarodowych struktur marketingowych
Tworzenie materiałów promocyjnych firmy, opracowywanie grafik i redagowanie tekstów (prezentacje, broszury, ulotki, materiały wideo etc.)
Planowanie i realizacja działań w obszarze content marketingu (social media, strona internetowa, płatne kampanie online)
Współpraca z działem handlowym i wsparcie realizacji jego zadań
Podejmowanie działań marketingowych mających na celu dotarcie do potencjalnych klientów i zwiększenie sprzedaży (research i analiza rynku logistycznego)
Organizacja i udział w targach i konferencjach branżowych celem promocji wizerunku firmy
Nasze wymagania:
Doświadczenie w tworzeniu contentu (minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku).
Zaawansowana znajomość pakietu MS Office, w szczególności Power Point i Excel (prezentacje, tabele przestawne, wykresy, etc.).
Zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (na poziomie B2/C1 - warunek konieczny).
Znajomość narzędzi marketingowych i analitycznych (Google Analytics, narzędzia do kampanii płatnych, etc.).
Doświadczenie w pracy z systemami CMS i znajomość zagadnień SEO.
Doświadczenie w tworzeniu prezentacji i innych materiałów firmowych
Biegłość w tworzeniu treści i zarządzaniu mediami społecznościowymi.
Kreatywność, samodzielność i doskonałe umiejętności komunikacyjne.
Umiejętność pracy zespołowej oraz organizacji pracy własnej.
Praw jazdy kat. B
Mile widziane:
Znajomość programów graficznych i do edycji materiałów video.
Współpraca w ramach struktur międzynarodowych.
Doświadczenie w branży logistycznej.
Znajomość języka niemieckiego.
Oferujemy:
Uczestnictwo w projektach międzynarodowych
Elastyczny model pracy biuro/ home office
Praca w dynamiczny środowisku gwarantującą możliwość rozwoju
Umowa o pracę
Owocowe wtorki
Benefity współfinansowane przez pracodawcę (opieka zdrowotna, karta multi-spot, ubezpieczenia grupowe)