Oferty
Copywriter / UX Writer
Marketing

Copywriter / UX Writer

Rzeszów
7 500 - 9 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
6 000 - 7 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

copywriting

e-mail marketing

UX/UI

digital marketing

SEO

SEM

B2B marketing

content marketing

Mile widziane

branding

Meta Ads

Google Ads

badanie rynku

design

ekonomia

analiza

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć, jesteśmy pragmatyczną agencją brandingową. Budujemy i rozwijamy marki firm, które chcą wzmocnić swoją pozycję w branży.


Wierzymy, że podstawą do satysfakcji z pracy jest poczucie sprawczości. Dlatego długo pracowaliśmy nad zdefiniowaniem naszego procesu tak, aby był jak najbardziej efektywny i przynosił konkretne wymierne korzyści klientowi. Rozumiemy złożoność biznesu. Dobry design i angażująca komunikacja to tylko jedne z narzędzi służące budowaniu marki. Teraz gdy mamy sprawdzone nasze metodyki nadszedł moment na przemyślane skalowanie, aby móc odpowiedzialnie obsłużyć wszystkich klientów. Dlatego szukamy specjalisty z zakresu Copywriting / UX Writing. Zdefiniowaliśmy możliwie precyzyjnie to kogo szukamy i jaki zakres pracy chcemy powierzyć – może to właśnie Ty pasujesz do naszego zespołu. ✌️😉


Więcej informacji o nas znajdziesz na naszej stronie s-sense.pl


Oczekiwane kompetencje


Wiedza

  • znasz kluczowe zasady copywritingu
  • znasz kluczowe zasady UX Writingu
  • znasz zasady Prostego Języka
  • znasz podstawowe zasady SEO
  • znasz zasady poprawnej polszczyzny, interpunkcji, stylistyki i ortografii
  • wiesz na czym polega branding
  • wiesz jak projektować treści pod różne działania marketingowo-sprzedażowe i różne konteksty komunikacyjne


Umiejętności

  • potrafisz dopasować się do stylu komunikacyjnego marki
  • potrafisz kreować błyskotliwe, niebanalne narracje i historie
  • potrafisz tworzyć angażujące treści marketingowe
  • potrafisz zdobyć uwagę odbiorcy i odpowiednio zarządzać nią osiągając perswazję i zaangażowanie odbiorcy
  • potrafisz wpływać na sprzedaż poprzez odpowiednio zaprojektowane treści
  • potrafisz kształtować wrażenia i doświadczenia odbiorców (UX/CX)
  • potrafisz pisać zwięźle i konkretnie
  • potrafisz upraszczać treści
  • potrafisz zarządzać hierarchią informacji i tworzyć treści, których wizualna struktura nie przytłacza odbiorcy
  • potrafisz efektywnie wykorzystywać narzędzia wspomagające pracę twórcy treści (copywritera)

Postawa

  • dążysz do właściwego zrozumienia motywacji odbiorcy treści
  • dążysz do zrozumienia specyfiki biznesowej poszczególnych branż i merytoryki dziedzinowej
  • zależy Ci na skuteczności biznesowej opracowywanych treści i dążysz do jej zwiększania
  • rozwijasz się w swojej specjalizacji
  • znasz wartość feedbacku i potrafisz wyciągnąć z niego wnioski
  • śledzisz trendy


Czym się będziesz zajmować

  • Uczestniczenie w kreowaniu koncepcji tożsamości marek
  • Uczestniczenie w kreowaniu nazw marek, sloganów i haseł reklamowych dla kampanii
  • Współdefiniowanie strategii komunikacji marki – narracja marki, głos i ton, zasady komunikacji
  • Współdefiniowanie planów aktywności marki
  • Tworzenie treści przedstawiających markę oraz ofertę – głównie dla stron internetowych
  • Tworzenie angażujących scenariuszy prezentacji marketingowo-sprzedażowych
  • Tworzenie tekstów dla kampanii:
  • budowania świadomości marki,
  • sprzedażowych,
  • remarketingowych,
  • employer brandingowych
  • Tworzenie tekstów:
  • e-mail marketingu i notyfikacji e-mail
  • informacyjno-edukacyjnych (content marketing)
  • aktywności marki w social mediach


Doświadczenie

  • Masz 2-letnie doświadczenie w tworzeniu treści marketingowo-sprzedażowych dla marek (treści dla stron internetowych, kampanii, content marketingu, aktywności marki)
  • Masz różnorodne portfolio (branże i typy treści) dowodzące Twoich kompetencji
  • Bez problemu jesteś w stanie opowiedzieć o swoim procesie projektowania treści
  • Potrafisz podać przykłady dowodzące skuteczności biznesowej Twoich treści


Co zyskasz we współpracy z nami

  • możliwość stałego wzrostu wynagrodzenia – jeśli zwiększasz swoje kompetencje, zyskujesz samodzielność lub wykazujesz stałą proaktywną postawę*
  • [B2B] 24 dni płatnego urlopu + płatne chorobowe*
  • budżet na rozwój kompetencji i osobowości
  • możliwość wpływu na funkcjonowanie agencji i procesy
  • możliwość okresowej pracy hybrydowej* lub workation*
  • możliwość wzięcia czasu na regenerację*
  • wspólne wyjazdy i regularne integracje
  • możliwość uzyskania dodatkowych zleceń (po godzinach) płatnych po dwukrotnej stawce
  • możliwość uzyskania karty multisport

* Według ustalonych indywidualnie zasad i warunków.



Możliwa praca hybrydowa – nasze biuro mieści się w Rzeszowie.

7 500 - 9 500 PLN

B2B

6 000 - 7 500 PLN

Umowa o pracę

Sprawdź podobne oferty pracy

Content Creator

Nowa
6 640 - 9 084 pln
F.H.U. "ŚLUSARCZYK" Jakub Ślusarczyk
Tarnów
CapCut
Canva
Microsoft Office Excel
Nowa

Staż creative copywriter

Nowa
Great Minds
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
copywriting
content
Nowa

Senior Copywriter

Nowa
Artegence
Warszawa
sprzedaż
Tworzenie kampanii 360
język angielski
Nowa

Content Creator 🚀

Nowa
Cheers Stories
Poznań
CapCut
Adobe Lightroom
InShot
Nowa

Social Media Specialist (Beauty/medical)

Nowa
5 500 - 8 500 pln
Digital Panda
Warszawa
content marketing
montaż wideo
kreatywność
Nowa