Oferty
Asystent Działu Jakości i Obsługi Klienta
Nowa
Logistyka

Asystent Działu Jakości i Obsługi Klienta

Swadzim
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

WMS

język angielski

Mile widziane

Lean

Continous Improvement

Opis stanowiska

Jako Rhenus Warehousing Solutions Polska Sp. z o.o. należymy do Grupy Rhenus, jednego z wiodących dostawców usług logistycznych. W Polsce jesteśmy obecni od ponad 30 lat i świadczymy szeroki zakres usług magazynowych. Zatrudniamy ponad 1300 osób w ramach umowy o pracę oraz sezonowo około 3000 pracowników tymczasowych. Działamy w 8 lokalizacjach.

W naszym magazynie e-commerce w Swadzimiu pakujemy, kompletujemy i wysyłamy towar dla klientów z kilku krajów Europy.


Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent Działu Jakości i Obsługi Klienta.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie administracyjne pracy Działu, zgodnie z jakościowymi i ilościowymi potrzebami naszych Klientów.



Twój zakres obowiązków:


  • Codzienna, bieżąca obsługa Klientów magazynu (magazyn typu multi-user) zgodnie z ustalonym standardem


  • Przygotowywanie dokumentacji oraz współpraca z centralnym działem jakości w tworzeniu planów jakości dla klientów


  • Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych,


  • Tworzenie instrukcji obsługi z zakresu systemu operacyjnego oraz dodatkowych instrukcji wymaganych przez dany projekt.


  • Przygotowywanie analiz wskaźników jakościowych


  • Współprac z magazynem nad organizacją przygotowań poszczególnych projektów do spisu inwentaryzacyjnego.


  • Wdrażanie nowych rozwiązań, procesów i procedur w zakresie jakości i obsługi klienta


  • Uczestnictwo w implementacji nowych narzędzi i/lub systemów raportowych



Nasze oczekiwania:


  • Wykształcenie min. średnie, mile widziane z zakresu ekonomii


  • Preferowane 2 letnie doświadczenie zawodowe w dziale obsługi klienta firmy logistycznej lub produkcyjnej


  • Praktyczna wiedza z zakresu budowania relacji z Klientami


  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole


  • Samodzielność w działaniu, umiejętność planowania i zarządzania czasem


  • Skrupulatność, dokładność, terminowość


  • Mile widziana znajomość Lean i Continous Improvement


  • Znajomość programów WMS


  • Dobra znajomość języka angielskiego



To oferujemy:


  • Pracę w oparciu o umowę o pracę, na pełen etat


  • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie międzynarodowej, o ugruntowanej pozycji na rynku


  • Prywatną opiekę medyczną współfinansowaną przez firmę


  • Możliwość ubezpieczenia grupowego dla siebie i członków rodziny


  • Kartę MultiSport współfinansowaną przez firmę


  • Dobrą atmosferę pracy, którą budujemy w oparciu o nasze wartości firmowe: Otwartość na klienta, Odpowiedzialność i inicjatywę, Troskę, Zespół, Stabilność.


  • Bezpłatny parking dla pracowników firmy




Sprawdź podobne oferty pracy

Business Support Specialist

Nowa
5 040 - 10 080 pln
Primaris Services Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
sumienność
Microsoft Office Excel
Dokładność
Nowa

Asystent/ka Kupca

Nowa
Pepco
Poznań
Microsoft Office
Microsoft Dynamics AX
Microsoft Office Excel
Nowa

Kupiec

Nowa
FAKRO
Nowy Sącz
język angielski
Microsoft Office Excel
negocjacje
Nowa

Kierownik Magazynu

Nowa
Medos
Chełmno
WMS
magazyn
Microsoft Office Excel
Nowa

Senior Category Buyer Direct

Nowa
Green Cell
Kraków
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
RFX
Nowa