Oferty
Asystent Działu Jakości i Obsługi Klienta
Nowa
Praca biurowa

Asystent Działu Jakości i Obsługi Klienta

Swadzim
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

WMS

język angielski

Mile widziane

Lean

Continous Improvement

Opis stanowiska

Jako Rhenus Warehousing Solutions Polska Sp. z o.o. należymy do Grupy Rhenus, jednego z wiodących dostawców usług logistycznych. W Polsce jesteśmy obecni od ponad 30 lat i świadczymy szeroki zakres usług magazynowych. Zatrudniamy ponad 1300 osób w ramach umowy o pracę oraz sezonowo około 3000 pracowników tymczasowych. Działamy w 8 lokalizacjach.

W naszym magazynie e-commerce w Swadzimiu pakujemy, kompletujemy i wysyłamy towar dla klientów z kilku krajów Europy.


Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent Działu Jakości i Obsługi Klienta.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie administracyjne pracy Działu, zgodnie z jakościowymi i ilościowymi potrzebami naszych Klientów.



Twój zakres obowiązków:


  • Codzienna, bieżąca obsługa Klientów magazynu (magazyn typu multi-user) zgodnie z ustalonym standardem


  • Przygotowywanie dokumentacji oraz współpraca z centralnym działem jakości w tworzeniu planów jakości dla klientów


  • Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych,


  • Tworzenie instrukcji obsługi z zakresu systemu operacyjnego oraz dodatkowych instrukcji wymaganych przez dany projekt.


  • Przygotowywanie analiz wskaźników jakościowych


  • Współprac z magazynem nad organizacją przygotowań poszczególnych projektów do spisu inwentaryzacyjnego.


  • Wdrażanie nowych rozwiązań, procesów i procedur w zakresie jakości i obsługi klienta


  • Uczestnictwo w implementacji nowych narzędzi i/lub systemów raportowych



Nasze oczekiwania:


  • Wykształcenie min. średnie, mile widziane z zakresu ekonomii


  • Preferowane 2 letnie doświadczenie zawodowe w dziale obsługi klienta firmy logistycznej lub produkcyjnej


  • Praktyczna wiedza z zakresu budowania relacji z Klientami


  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole


  • Samodzielność w działaniu, umiejętność planowania i zarządzania czasem


  • Skrupulatność, dokładność, terminowość


  • Mile widziana znajomość Lean i Continous Improvement


  • Znajomość programów WMS


  • Dobra znajomość języka angielskiego



To oferujemy:


  • Pracę w oparciu o umowę o pracę, na pełen etat


  • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie międzynarodowej, o ugruntowanej pozycji na rynku


  • Prywatną opiekę medyczną współfinansowaną przez firmę


  • Możliwość ubezpieczenia grupowego dla siebie i członków rodziny


  • Kartę MultiSport współfinansowaną przez firmę


  • Dobrą atmosferę pracy, którą budujemy w oparciu o nasze wartości firmowe: Otwartość na klienta, Odpowiedzialność i inicjatywę, Troskę, Zespół, Stabilność.


  • Bezpłatny parking dla pracowników firmy




Sprawdź podobne oferty pracy

Młodszy/a Specjalista/tka ds. Wprowadzania Danych

Nowa
Benefit Systems SA
Warszawa
ERP
Microsoft Office Excel
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta

Nowa
5 260 - 6 822 pln
Cracow Visit s.c.
Kraków
branża turystyczna
Nowa

Operations Assistant

Nowa
ENYO
Warszawa
PowerPoint
język angielski
Microsoft Office Excel
Nowa

Specjalista ds. obsługi formalnej i wsparcia władz Banku

Nowa
Alior Bank SA
Warszawa
komunikatywność
język angielski
organizacja pracy
Nowa

Pracownik biurowy w dziale importu

Nowa
6 100 - 7 500 pln
Dambat
Żyrardów
język angielski
Microsoft Office Excel
analiza
Nowa