SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Jako Specjalista ds. Administracji w swarzędzkim oddziale Rhenus Logistics, będziesz odpowiadał za sprawne funkcjonowanie zaplecza administracyjnego firmy i biura, w dużym projekcie e-commerce, realizowanym od 10 lat dla jednego z najbardziej znanych na świecie producentów odzieży. Na 100.000 metrów kwadratowych, w zespole liczącym około 3 tysięcy osób pracujemy nad realizowaniem zamówień dla klientów indywidualnych oraz sklepów na terenie Europy.
W codziennej pracy będziesz blisko współpracował z Szefem Oddziału, całym lokalnym, ale także centralnym zespołem. Na stanowisku Specjalista ds. Administracji możesz spodziewać się zarówno samodzielnych zadań, jak i pracy zespołowej w duchu partnerskiej atmosfery. Do Twoich głównych zadań będzie należała koordynacja obiegu dokumentów, zapewnienie właściwego przepływu korespondencji i informacji oraz wsparcie w organizowaniu eventów. Liczymy głównie na wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne, zdolności analityczne i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
Dołączając do Rhenus możesz się spodziewać m.in. różnorodnych wyzwań, stabilnego zatrudnienia, przyjaznej atmosfery czy możliwości uczestnictwa w programach rozwojowych.
Jeśli cenisz sobie pracę w firmie o stabilnej pozycji, dla której ważne są wartości takie jak m.in. zespół, troska, odpowiedzialność, inicjatywa. Jeśli poszukujesz miejsca, które da Ci szansę na rozwój i możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach HR – zapraszamy Cię do naszego zespołu!
Zadania Specjalisty ds. Administracji:
Nasze oczekiwania:
Co oferujemy?
Sprawdź podobne oferty pracy