Oferty
Specjalista ds. Administracji
Nowa
Praca biurowa

Specjalista ds. Administracji

Swarzędz
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

raportowanie

fakturowanie

administracja

język angielski

Opis stanowiska

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI


Jako Specjalista ds. Administracji w swarzędzkim oddziale Rhenus Logistics, będziesz odpowiadał za sprawne funkcjonowanie zaplecza administracyjnego firmy i biura, w dużym projekcie e-commerce, realizowanym od 10 lat dla jednego z najbardziej znanych na świecie producentów odzieży. Na 100.000 metrów kwadratowych, w zespole liczącym około 3 tysięcy osób pracujemy nad realizowaniem zamówień dla klientów indywidualnych oraz sklepów na terenie Europy.  


W codziennej pracy będziesz blisko współpracował z Szefem Oddziału, całym lokalnym, ale także centralnym zespołem. Na stanowisku Specjalista ds. Administracji możesz spodziewać się zarówno samodzielnych zadań, jak i pracy zespołowej w duchu partnerskiej atmosfery. Do Twoich głównych zadań będzie należała koordynacja obiegu dokumentów, zapewnienie właściwego przepływu korespondencji i informacji oraz wsparcie w organizowaniu eventów. Liczymy głównie na wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne, zdolności analityczne i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.  


Dołączając do Rhenus możesz się spodziewać m.in. różnorodnych wyzwań, stabilnego zatrudnienia, przyjaznej atmosfery czy możliwości uczestnictwa w programach rozwojowych.


Jeśli cenisz sobie pracę w firmie o stabilnej pozycji, dla której ważne są wartości takie jak m.in. zespół, troska, odpowiedzialność, inicjatywa. Jeśli poszukujesz miejsca, które da Ci szansę na rozwój i możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach HR – zapraszamy Cię do naszego zespołu! 


Zadania Specjalisty ds. Administracji:

  • Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji (zarządzanie i archiwizacja dokumentów)
  • Współpraca z firmami kurierskimi (zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą)
  • Tworzenie raportów i zestawień
  • Wystawianie dokumentów, fakturowanie oraz windykacja
  • Współorganizowanie różnego rodzaju eventów, spotkań firmowych, itp.
  • Rejestracja i weryfikacja faktur w systemie
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Ścisła współpraca z Szefem Oddziału i centralą


Nasze oczekiwania:

  • Mile widziane doświadczenie w dziale administracyjnym firmy logistycznej lub produkcyjnej  
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (przede wszystkim Excel)
  • Wiedza z zakresu obiegu faktur
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętności analityczne i organizacyjne
  • Umiejętności komunikacyjne: zdolność do skutecznej współpracy z różnymi poziomami organizacji 


Co oferujemy?

  • Rozwój w dojrzałym i perspektywicznym projekcie e-commerce dla jednej z największych na świecie firm w branży fashion
  • Dołączenie do firmy specjalizującej w obszarze logistyki kontraktowej, która wspiera rozwój kompetencji i koncentruje się na wartościach firmowych
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat i pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 16
  • Benefity w postaci: darmowych treningów crossfit i jogi, prywatnej opieki medycznej współfinansowanej przez firmę, możliwości ubezpieczenia grupowego dla siebie i członków rodziny, dofinansowania do Karty Multisport oraz karty podarunkowe
  • Szkolenia językowe i narzędziowe
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
  • Ciekawy i szeroki zakres obowiązków
  • Dynamiczne, pełne wyzwań środowisko pracy

Sprawdź podobne oferty pracy

Junior Buyer with French

Nowa
ArcelorMittal
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
procurement
Microsoft Office Excel
język francuski
Nowa

Team Lider

Nowa
5 500 - 7 000 pln
ConnectPro
Warszawa
B2B
zarządzanie zespołem
rekrutacja
Nowa

Inspektor/ Główny Specjalista w Departamencie Działań Inwestycyjnych

Nowa
ARiMR
Warszawa
Microsoft Office
wykształcenie wyższe
Nowa

Operations Assistant

Nowa
ENYO
Warszawa
język angielski
Microsoft Office
dobra organizacja pracy
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta

Nowa
5 260 - 6 822 pln
Cracow Visit s.c.
Kraków
branża turystyczna
Nowa