- Współtworzenie komunikacji zewnętrznej bezpośredniej z użytkownikami poprzez kanały własne (email, czaty, social media, eventy)
- Budowanie silnej relacji z brandem i wspieranie powstawania relacji między użytkownikami
- Inicjowanie i egzekwowanie angażujących aktywności (eventy, plebiscyty) oraz współtworzenie strategii lojalizacyjnej dla produktów subskrypcyjnych RASP
- Generowanie i analiza feedbacku od użytkowników oraz badanie ich satysfakcji
- 3 + lata w roli community managera lub social media managera
- Doskonałe zdolności copywriterskie
- Doskonałe zrozumienie wymagań komunikacji brandowej
- Doskonała orientacja w specyfice komunikacji do różnych pokoleń
- Zainteresowanie branżą medialną, zagadnieniami społeczno-politycznymi, internet culture
- “Data driven mindset”, jako podstawowy model pracy
- Umiejętność definiowania celów i tworzenia procesów o nie opartych
- Zdolność pracy w środowisku rozproszonym, dużej organizacji zarządzanej matrycowo, pośród specjalistów z wąskich dziedzin
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i umiejętność dostosowywania jej do partnerów z wielu obszarów
✔️kafeterię benefitową NAIS
✔️kartę multisport i wyzwania sportowe
✔️ubezpieczenie na życie dla Ciebie i rodziny
✔️prywatną opiekę medyczną
✔️legendarne imprezy
✔️wsparcie psychologiczne i program well-being
✔️szeroką ofertę szkoleń
✔️kulturę doceniania – People Awards i codzienne kudosy
✔️pracę z misją dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce
✔️nowoczesne biuro z salą do ćwiczeń oraz salą gier