Domaniewska 49, Warszawa
Ringier Axel Springer Polska
Zakres obowiązków:
👉Pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów użytkowników (na początku przy wsparciu zespołu) – obsługa codziennych zgłoszeń
👉Analiza danych i wyciąganie wniosków do optymalizacji procesów, w tym kategoryzacja zgłoszeń i prowadzenie statystyk, raportowanie błędów i niezgodności
👉Wsparcie w konfiguracji i utrzymaniu systemu CRM, w tym wsparcie przy testach funkcjonalnych systemu CRM
👉Wsparcie przy tworzeniu instrukcji obsługi dla nowych i istniejących funkcjonalności
👉Proponowanie usprawnień i optymalizacji w systemie CRM
👉Aktualizacja strony i instrukcji CRM w intranecie firmowym
👉Uczestnictwo w szkoleniach rozwijających kompetencje administracyjne
Nasze wymagania:
👍Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
👍Dbałość o szczegóły i dokładność w dokumentowaniu
👍Komunikatywność i chęć nauki
👍Znajomość narzędzi MS Office 365
👍Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę z dokumentacją
👍Mile widziana podstawowa znajomość systemów CRM (Aurea, Salesforce, Dynamics lub podobne)
Co możemy Ci zaoferować?
✔️Umowę o pracę lub B2B
✔️Kafeterię benefitową NAIS
✔️Kartę multisport i inicjatywy sportowe
✔️Ubezpieczenie na życie dla ciebie i rodziny
✔️Prywatną opiekę medyczną
✔️Legendarne imprezy
✔️Wsparcie psychologiczne i program well-being
✔️Szeroką ofertę szkoleń
✔️Certyfikacje DIMAQ i AWS
✔️Kulturę doceniania – People Awards i codzienne kudosy
✔️Pracę z misją dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce
✔️Nowoczesne biuro - kolorowe, wygodne i ekologiczne
✔️Siłownię i zajęcia sportowe w biurze
✔️Szkolenia i narzędzia AI
✔️Hybrydowy model pracy (praca z biura 70% w skali miesiąca)