UX Designer w Serwisach Wertykalnych
Inne

UX Designer w Serwisach Wertykalnych

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Poszukujemy doświadczonego projektanta/ki UX, który/a będzie odpowiedzialny/a za projektowanie, rozwijanie i optymalizację serwisów należących do segmentu serwisów wertykalnych. 
W ramach swojej pracy będziesz podejmować decyzje i tworzyć rozwiązania dla milionów użytkowników serwisów Business Insider, Fakt, Medonet, Auto Świat, Komputer Świat, Noizz, ofeminin. 
Jeśli uwielbiasz projektowanie intuicyjnych interfejsów, odpowiadających na potrzeby ludzi oraz rozumiesz kontekst biznesowy i technologiczny – powinniśmy porozmawiać!  

Będziesz współtworzyć produkt poprzez:

  • Projektowanie na różnym poziomie szczegółowości: koncepcje, szkice, user flow, makiety / prototypy, user stories;  
  • Analizowanie potrzeb użytkowników - w formie analizy dostępnych wyników badań, analizy serwisów konkurencyjnych, samodzielnego przeprowadzania badań. Gromadzenie i analizę wymagań biznesu oraz technologicznych;  
  • Benchmark, analizę konkurencji, monitoring rozwiązań na rynku serwisów contentowych; 
  • Iterowanie i testowanie swoich pomysłów (analiza danych ilościowych, korytarzowe testy użyteczności, testy A/B) - w zakresie danych ilościowych możesz liczyć na wsparcie analityka produktowego;  
  • Stałą opiekę nad serwisami, analizę statystyk, projektowanie i skuteczne wprowadzanie ulepszeń w ramach procesu Agile;  
  • Bliską współpracę z Product Ownerami, grafikami, programistami. Dzielenie się wiedzą z zakresu użyteczności i UX.   

Twoje umiejętności i doświadczenie:

  • Min. 2 lata doświadczenia w projektowaniu w obszarze UX: średnich i dużych systemów, stron www na różne urządzenia, badaniach z użytkownikami;  
  • Wiedza z zakresu analityki internetowej, przeprowadzania testów A/B, znajomość Google Analytics;  
  • Dobre zrozumienie możliwości technologii (HTML, CSS, RWD);  
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w grupie, otwartość na feedback;  
  • Język angielski na poziomie przynajmniej komunikatywnym.  

Mile widziane: orientacja w aktualnych kierunkach rozwoju serwisów treściowych

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Będziesz mieć wpływ i autonomię (pracujemy w sposób samodzielny, biorąc odpowiedzialność za swoją grupę produktów); 
  • W ramach zespołu UX i swojego obszaru wymieniamy się wiedzą i wspieramy się w codziennej pracy; 
  • Będziesz mieć możliwość analizowania i ulepszania najpopularniejszych produktów w polskim Internecie, ewaluacji swoich pomysłów i ciągłego uczenia się.