• Oferty
  • Wszystkie ofertyKrakówMarketingPerformance (SEM)Head of PPC - 6h pracy dziennie
    Head of PPC - 6h pracy dziennie
    Marketing
    rise360

    Head of PPC - 6h pracy dziennie

    4 563 - 7 606 USDNetto miesięcznie - B2B
    3 803 - 6 338 USDBrutto miesięcznie - UoP
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Manager/C-level
    Forma zatrudnienia
    UoP, B2B
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    Google Ads Editor

    Meta Ads

    Google Analytics

    Google Ads

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Head of PPC

    Starszy Specjalista SEO

    • Pracujemy 6h dziennie
    • 👨‍💻🌍🛩️ Praca zdalna 100%
    • 📂 Zapewniamy: kartę multisport, prywatną opiekę medyczną, zajęcia angielskiego online


    Rise360 to nie tylko agencja digitalowa. To miejsce, w którym marzenia implementujemy do rzeczywistości. Marketing jest naszą supermocą. Jeśli szukasz przestrzeni, w której twórcza dusza spotyka pełne wyzwań zadania, a innowacje i kreatywność idą w parze z faktyczną realizacją pomysłów – jesteśmy stworzeni dla Ciebie!


    Wypatrujemy momentu, kiedy powitamy na pokładzie nową osobę na stanowisku Head of PPC. Jesteś TOP specjalistą w branży? Potrafisz przewidzieć, czego potrzebuje klient, zanim on sam o tym pomyśli? W takim razie szukamy właśnie Ciebie!

    Nasz zespół to #squadgoal #petlovers #digitalnomadzi #globetrotters. Pracujemy zdalnie, ale zawsze jesteśmy gotowi na niezapomniane wyjazdy (tak, zbieramy się ekipą i pracujemy tydzień w Hiszpanii) i eventy (wyjeżdżamy na integracje, konferencje, meetupy). Zapewniamy multisport, prywatną opiekę medyczną, zajęcia angielskiego online.


    Cenimy sobie energię, kreatywność i poczucie humoru, idące w parze z odpowiedzialnością, samodyscypliną i troską o pozostałych członków zespołu. Szukamy ludzi, którym zależy na ludziach. Jesteś gotowy na przygodę życia? Check it out:


    Do naszego zespołu poszukujemy:

    talentu Head PPC, który pomoże mi rozwijać Rise360. Specjalisty, który będzie odpowiedzialny za rozwój działu PPC, spotkania cotygodniowe z zespołem, szkolenia, usprawnianie procedur, robienie projekcji budżetów dla nowych i obecnych klientów, wprowadzi udoskonalenia. Eksperta, który jest rozpoznawalny w branży, chętnie dzieli się wiedzą, jest aktywny w social media oraz występuje na konferencjach, będzie występował na webinarach organizowanych przez Rise360.pl


    Skąd taka decyzja?

    Odkąd do zespołu Rise360 w czerwcu doszedł do zespołu Sebastian Heymann – wybitny ekspert SEO, prelegent na wielu konferencjach, badacz algorytmów SEO, Rise360 rozwija ten dział w zawrotnym tempie. Widać to po wynikach klientów i słupkach ruchu idących do góry tak szybko, jak nigdy w historii. Widać to również po usprawnieniach procesów, komunikacji, wprowadzaniu narzędzi. Sebastian jest rozpoznawalną personą w branży i ściąga do nas utalentowanych pracowników oraz ambitne marki, które chcą zwiększyć zasięgi SEO. Mamy dopiero końcówkę sierpnia, a ja już wiem, że to najlepszy zbieg okoliczności, jaki mnie spotkał w Rise, że Sebastian do mnie napisał! 😉


    Główne obowiązki:

    • Przeprowadzanie audytów kont Google Ads, Meta Ads,
    • bieżące monitorowanie wyników,
    • przygotowywanie planów na rozwój kont i weryfikacja planów od podwykonawców,
    • zlecanie zadań młodszemu specjaliście Google Ads, Meta Ads,
    • rozwój kont Google Ads klientów,
    • korzystanie z narzędzi Google Ads Editor, Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Merchant Center, Woocommerce/PrestaShop/Magento/Wordpress,
    • analizę słów kluczowych,
    • przesyłanie rekomendacji do optymalizacji konwersji w serwisach klientów,
    • zamawianie treści u naszego grafika,
    • raportowanie kampanii w Google Data Studio,
    • rozmowy z naszymi Klientami (głównie mailowe),
    • najpierw nauka naszych procedur, następnie wykorzystywanie ich przy kampaniach stron.


    Wymagania:

    • Naturalnych predyspozycji i cech osobowości potrzebnych do takiej pracy:
    • optymalizacja konwersji jest Twoją silną stroną,
    • atrybucja konwersji to dla Ciebie nic nowego,
    • ciekawi Cię sieć dla reklamodawców Google Ads i jej zmieniające się algorytmy,
    • znasz pojęcia CPC, CTR, CPA, ROAS, COS…,
    • przygotowujesz plany na konta Google Ads,
    • potrafisz współpracować z innymi specjalistami,
    • wiesz co to Google Data Studio, Google Merchant Center, Google Moja Firma, Google Optimize,
    • masz umiejętności analityczne – interesują Cię dane i potrafisz z nich wyciągnąć wnioski,
    • rozwój osobisty i doskonalenie siebie są dla Ciebie integralną częścią życia,
    • dbasz o swoje zdrowie i poziom energii,
    • bierzesz pełną odpowiedzialność za podjęte zadania i można na Tobie zawsze polegać,
    • jesteś komunikatywny i potrafisz bardzo sprawnie posługiwać się słowem (zarówno mówionym, jak i pisanym),
    • konstruktywną krytykę odbierasz z wdzięcznością, bo wiesz, że to przejaw życzliwości innych osób,
    • bardzo dobrze odnajdujesz się w świecie nowych technologii.
    • min. 6 lat doświadczenia w pracy w Google Ads / Meta Ads i doświadczenia na stanowisku szefa działu (nie liczymy praktyk oraz stanowiska młodszego specjalisty),
    • gotowości do bardzo intensywnej nauki i nabywania nowych umiejętności,
    • ambicji, aby pogłębiać wiedzę z zakresu Machine Learning i AI w Google Ads,
    • mile widziane


    Oferujemy:

    • 2x rocznie 7-dniowe wyjazdy zagraniczne lub w PL workation z zespołem
    • praca zdalna od poniedziałku do piątku w wymiarze 6 h pracy projektowej i 45 min przerw, w wybranych przez Ciebie godzinach między 8:00-18:00 (bez pracy w weekendy) – pracujemy krócej, czyli wydajniej,
    • rozwój umiejętności zarządzania kampaniami PPC i marketingowych (ciągły kontakt z innymi działami marketingowymi; współpraca z szefem, który wcześniej zarządzał kampaniami) i perspektywę objęcia pozycji lidera w dziale Google Ads,
    • rozwój działu Google Ads, współtworzenie nowych rozwiązań, procedur, dobór nowych narzędzi,
    • zatrudnienie na stałe po pozytywnym zakończeniu 3-miesięcznego okresu próbnego,
    • forma zatrudnienia na stałą współpracę: umowa o pracę lub B2B,
    • praca zdalna (pracujesz tam, gdzie Ci wygodnie – z Twojej strony potrzebny jest stabilny dostęp do internetu),
    • prywatna opieka medyczna w PZU Zdrowie,
    • karta Medicover Sport,
    • zajęcia angielskiego online,
    • komputer do pracy,
    • ogromne możliwości rozwoju – szkolenia, konsultanci, dostęp do firmowej biblioteki i budżet na zakup książek na koszt firmy,
    • chcesz czuć się ważnym Członkiem zespołu i mieć wpływ na rozwój firmy. Ważne są dla nas relacje w firmie. Spotykamy się po pracy. Wspieramy się wzajemnie.
    4 563 - 7 606 USD

    B2B

    3 803 - 6 338 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista SEM

    Nowa
    Answear.com S.A.
    Kraków
    Meta Ads
    Google Ads
    Google Analytics 4
    Nowa

    Creative Project Coordinator

    Nowa
    DDB Warszawa
    Piaseczno
    digital marketing
    account manager
    odpowiedzialność
    Nowa

    Specjalista ds. Allegro

    Nowa
    1 268 - 1 775 usd
    AdsUp
    Swadzim
    Canva
    Allegro
    Allegro Ads
    Nowa

    Head of PPC - 6h pracy dziennie

    Nowa
    4 564 - 7 606 usd
    rise360
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Meta Ads
    Google Ads
    Google Analytics
    Nowa

    Performance Marketing Specialist

    Nowa
    1 394 - 2 535 usd
    aspired.
    Warszawa
    Facebook Ads
    analiza
    Google Analytics
    Nowa