Rise360 to nie tylko agencja digitalowa. To miejsce, w którym marzenia implementujemy do rzeczywistości. Marketing jest naszą supermocą. Jeśli szukasz przestrzeni, w której twórcza dusza spotyka pełne wyzwań zadania, a innowacje i kreatywność idą w parze z faktyczną realizacją pomysłów – jesteśmy stworzeni dla Ciebie!
Co oferujemy:
- praca 6 godzin dziennie
-
prywatna opieka medyczna w PZU Zdrowie,
-
zajęcia z języka angielskiego raz w tygodniu,
- pakiet Medicover Sport
- bezpośrednią współpracę przy klientach z Sebastianem Heymannem
-
cotygodniowe rozwojowe działowe spotkania SEO, z których będziesz czerpał garściami,
- rozwój umiejętności SEO i marketingowych (ciągły kontakt z liderami, mentoring) i perspektywę objęcia pozycji lidera w dziale SEO,
- zatrudnienie na stałe po pozytywnym zakończeniu 3-miesięcznego okresu próbnego,
- forma zatrudnienia na stałą współpracę to B2B,
- wynagrodzenie w zależności od poziomu Twoich umiejętności:
- na poziomie specjalisty - 7500-9500zł netto
- na poziomie starszego specjalisty - 9500-12000zł netto
- na poziomie eksperta - powyżej 12000zł netto
- praca zdalna (pracujesz tam, gdzie Ci wygodnie – z Twojej strony potrzebny jest stabilny dostęp do internetu),
- ogromne możliwości rozwoju – szkolenia, dostęp do firmowej biblioteki i budżet na zakup książek na koszt firmy,
- chcesz czuć się ważnym Członkiem zespołu i mieć wpływ na rozwój firmy. Ważne są dla nas relacje w firmie. Wspieramy się wzajemnie.
- dwa jedno-tygodniowe wyjazdy w ciągu roku w Polsce i za granicą na worcation
Jeśli:
-
znasz angielski na poziomie pozwalającym realizację projektów zagranicznych (min. solidne B2),
- chcesz przygotowywać oraz realizować strategię SEO,
-
jesteś komunikatywny i potrafisz bardzo sprawnie posługiwać się słowem (zarówno mówionym, jak i pisanym),
- potrafisz w minimum podstawowy sposób wykorzystać narzędzia AI (m.in. ChatGPT, Claude, Perplexity),
-
TOP10 nie jest dla Ciebie konkursem na najlepszą rzecz,
- znasz Google Business, Google Merchant Center, Google Search Console oraz Google Analytics,
- znasz w stopniu dobrym narzędzie SEO (minimum Contadu, Ahrefs, Screaming Frog),
- masz umiejętności analityczne – interesują Cię dane i potrafisz z nich wyciągnąć wnioski,
- potrafisz używać paneli Google i CMS, niczym dowódca statku kosmicznego,
-
SEO techniczne i audytowanie stron nie są dla Ciebie nowością,
- potrafisz wyciągać strony z cienia dalekich pozycji do blasku pierwszej strony Google,
- rozwój osobisty i doskonalenie siebie są dla Ciebie integralną częścią życia,
- dbasz o swoje zdrowie i poziom energii,
-
bierzesz pełną odpowiedzialność za podjęte zadania i można na Tobie zawsze polegać,
- konstruktywną krytykę odbierasz z wdzięcznością, bo wiesz, że to przejaw życzliwości innych osób,
- bardzo dobrze odnajdujesz się w świecie nowych technologii,
… to być może jesteś osobą, której szukamy!
Jesteśmy młodą agencją, która rozwija się w szybkim tempie i potrzebujemy osoby, która będzie dbała o jakość marketingu i zwiększała sprzedaż naszych klientów poprzez pozycjonowanie w Google.
Co będziesz robić w pracy jako specjalista SEO?
Przede wszystkim będziesz realizować działania SEO. Czeka Cię intensywna nauka i wykorzystywanie tej wiedzy w praktyce, zdobywając doświadczenie w pracy w dziale pozycjonowania.
Będziesz pracować w 6-osobowym zespole SEO. Przeszkolimy Cię z obsługi naszego systemu do zarządzania pracą i procedur.
Twoje zadania na stanowisku specjalisty SEO:
- Przeprowadzanie audytów SEO,
- bieżące monitorowanie efektywności SEO,
- realizowanie zadań SEO (nie musisz potrafić pisać tekstów),
- wykonywanie zadań z planów pozycjonowania w systemie ClickUp,
- współtworzenie planów na działania zwiększające widoczność organiczną dla klientów,
- optymalizację onsite stron i sklepów www,
- zamawianie treści u copywriterów,
- zlecanie poprawek technicznych u programistów,
- analiza i zamawianie linków zewnętrznych, w tym artykułów sponsorowanych,
- raportowanie pozycjonowania w Google Data Studio,
- bezpośredni kontakt ze swoimi klientami,
- najpierw nauka naszych procedur, następnie wykorzystywanie ich przy pozycjonowaniu stron,
- realizowanie płatnych kursów SEO poza godzinami pracy,
Wymagania, czyli czego oczekujemy?
- Naturalnych predyspozycji i cech osobowości potrzebnych do takiej pracy (opisaliśmy je na początku ogłoszenia),
- min. 3 lata doświadczenia w pracy w SEO,
- gotowości do bardzo intensywnej nauki i nabywania nowych umiejętności,
- ambicji, aby pogłębiać wiedzę i wyprzedzać wdrożenia nowych algorytmów Google,
- mile widziane doświadczenie w pracy związanej z user experience,
- mile widziana umiejętność programowania,
- mile widziana umiejętność korzystania z narzędzi LLM/AI.
Dodatkowo bardzo mocno zwracamy uwagę na dopasowanie do naszego Zespołu i „stylu bycia” Rise360, dlatego dokładnie zapoznaj się z opisem stanowiska i zastanów się, czy do nas pasujesz.
W pozycjonowaniu ważne są Twoje umiejętności, dlatego załącz link do swojego portfolio i prześlij go razem z CV. Oprócz tego odpowiedz na pytania:
- Jak rozwijasz swoje umiejętności SEO na co dzień?
- Który aspekt SEO sprawia Ci trudność i musisz nad nim popracować?
- Dlaczego chcesz pracować u Nas?
Odpowiedzi wraz z CV (może być dobrze uzupełniony profil na LinkedIN) prześlij na adres hr@rise360.pl (TYTUŁ: Praca w dziale SEO – Twoje Imię i Nazwisko”).
UWAGA! Odpowiadamy wyłącznie na kompletne aplikacje (odpowiedzi + CV). Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że poświęcisz czas i wysiłek na odpowiedzi na pytania oraz przygotowanie CV. Tylko takie aplikacje weźmiemy pod uwagę.