Office Manger
Nowa
Praca biurowa

Office Manger

4 500 - 5 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - Dowolna
4 500 - 5 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

administracja

MS365

Ahrefs

research

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kim jesteśmy

Jesteśmy niewielką ale międzynarodową firmą kreatywną działającą w obszarze designu miejsca i branding architecture. Zajmujemy sie tworzeniem i nadzorowaniem realizacji projektów wnętrz, produktów ale i architektury. Współtworzyliśmy i tworzymy ambitne i kreatywne, często ikoniczne projekty w Polsce, ale też w Europie i Azji tej dalekiej i bliskiej... więcej o tym co robimy możesz przeczytać na naszej stronie https://robertmajkut.pl

 

Obecnie poszukujemy otwartej, pozytywnej, zorganizowanej osoby na stanowisko wspierające i organizujące pracę naszego biura w Warszawie. To praca administracyjna w 3 głównych obszarach:

Zarządzanie pracą biura

  • realizacja zadań zapewniających sprawne funkcjonowanie biura, jego codziennych aktywności i potrzeb technicznych, czuwanie nad sprawnością infrastruktury

  • współpraca z serwisowymi firmami zewnętrznymi

  • realizacja obsługa i zamówień, korespondencji, przesyłek, organizacja podróży służbowych, wyjazdów międzynarodowych, dokumentacji z tym związanej

  • obsługa spotkań w firmie, koordynacja informacji, organizacja i prowadzenie terminarza spotkań, koordynacja komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w tym zakresie

  • aktualizowanie baz danych, utrzymywanie kontaktów firmy z kooperantami i firmami współpracującymi, przekazywanie i dystrybucja kluczowych informacji

Wsparcie we współpracy z księgowością

  • Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji okresowej do księgowości

  • Prowadzenie ewidencji i terminowości rozliczania kosztów firmowych i płatności serwisowych

  • Nadzorowanie obiegu dokumentacji urzędowej

  • Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji kadrowej

Wsparcie procesów projektowych

  • Wsparcie w pozyskiwaniu informacji i kontaktów do firm i osób

  • Wyszukiwanie rozwiązań wspierających procesy projektowe

  • Prowadzenie systemu nadzorującego przebieg harmonogramów projektowych

  • Wsparcie organizacyjne projektantów w trakcie prac projektowych, realizacyjnych i medialnych.

 

Oczekujemy

Oczekujemy od osoby na to stanowisko samodzielności w rozwiązywaniu mniej lub bardziej skomplikowanych zadań, dobrej organizacji własnej pracy, uporządkowania i skrupulatności, samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania, pozytywnego nastawienia, otwartości i wsparcia dla reszty zespołu. Mile widziane osoby interesujące się designem i architekturą z umiejętnościami interpersonalnymi, lekkim i precyzyjnym językiem komunikacji, dobrą znajomością języka angielskiego. Wcześniejsze doświadczenie w pracy z ludźmi w zespołach lub przy obsłudze projektów, obsłudze klientów, sekretariacie, administracji dające podstawy znajomości tematu.

 

Oferujemy

Oferujemy pracę w środowisku kreatywnych, pozytywnych ludzi zajmujących się niecodziennymi projektami z zakresu architektury wnętrz, architektury, designu produktowego i brandingu, związanej z tym różnorodnością tematów, wyzwań i kooperacji, możliwość rozwoju w obszarach zainteresowań, wsparcie w szkoleniach i rozwoju zawodowym, wśród ludzi nastawionych na sensowne i ambitne cele, działających w kameralnej ale międzynarodowej strukturze, ceniących sobie dobre relacje, intelektualne wyzwania i troskę o środowisko. No i karty fit/sport. A o prywatnym pakiecie medycznym mówiliśmy? Tez jest. Jak ważne są dla Ciebie inne benefity – OK, powiedz nam o nich. To przecież działa w dwie strony 😊

 

Prosimy o przesłanie do nas swoich CV ale mile widziane będą także krótkie opisy dlaczego zainteresowała Cię właśnie nasza oferta .

Nie możemy obiecać ze skontaktujemy się z każdym ale interesujące osoby na pewno zaprosimy na osobiste spotkanie, być może poprzedzone najpierw spotkaniem on-line.

Zapraszamy!

 

4 500 - 5 500 PLN/mies.

Netto miesięcznie - Dowolna